ساری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از ثبت تخلفات عبور و مرور در جاده های مازندران با نصب ۵۲ سامانه جدید خبر داد.

۵۲ سامانه ثبت تخلف در جاده های مازندران نصب می شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد آفرین محمدزاده به بهره برداری از ۸ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های استان اشاره کرد و افزود: هم  اکنون  سامانه ثبت تخلفات سرعت در محورهای قائمشهر –ساری، قائمشهر – بابل، آمل - بابل و گلوگاه - بهشهر در حال  بهره برداری  است.

وی  با اشاره به اینکه برای پوشش بیشتر محورهای شریانی استان  به سامانه ها و اثرگذاری بیشتر قصد داریم سامانه های جدید را در محورهای پرحادثه همچون ساری به کیاسر و ساری به فرح آباد نصب کنیم، اضافه کرد: تاکنون نصب فونداسیون، دکل و گارد ریل آن انجام گرفته و هم اکنون در مرحله نصب دوربین های سرعت سنج  قرار داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه هزار و ۸۸۰ سامانه در سراسر کشور نصب خواهد شد، گفت: از این میان، ۵۲ سامانه به مازندران اختصاص یافته است.

محمدزاده خاطر نشان کرد: این سامانه ها علاوه بر ثبت تخلفات سرعت لحظه ای در محل، سرعت متوسط را هم می تواند در فاصله بین دو سامانه ثبت کند. همچنین تخلفات عدم حرکت ما بین خطوط و عدم رعایت فاصله ایمن با اتومبیل ها (چه عرضی و طولی) را محاسبه می کنند.

وی با اشاره به قابلیت ثبت پلاک توسط سامانه های مذکور اظهار کرد: با این سامانه می توانیم بسیاری از اطلاعات مربوط به ورودی های مسافر در هر محور را ثبت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.