اهواز _ استاندار خوزستان گفت: امسال حدود ۴۵۰۰ خانوار با کمک های صورت گرفته موفق شدند روی پای خود بایستند و خوداشتغالی داشته باشند و به تدریج به سمت استقلال و تولید و ارزش افزوده حرکت نمایند.

۴۵۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امسال توانمند شدند

 به گزارش قدس آنلاین، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه جمعه پس از بازدید از تعدادی از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: تعداد ۱۰۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند که از این تعداد ۶۰ درصد زنان سرپرست خانوار هستند و به حدود ۴۵۰۰ خانوار کمک شد که امسال که روی پای خود بایستند و خوداشتغالی داشته باشند و به تدریج به سمت استقلال و تولید و ارزش افزوده حرکت نمایند.  

شریعتی افزود: از این افراد بازدید کردیم و از همت بلند و عالی آنان تقدیر کردیم و انشاالله این افراد الگویی برای سایر مددجویان باشند تا آنها هم از تسهیلات کمیته امداد استفاده نمایند و شغلی برای خود ایجاد کنند و روی پای خود بایستند 

استاندار خوزستان تصریح کرد: امسال برای نخستین بار بیش از ۹۰ درصد اعتبارات کمیته امداد امام (ره) جذب شده است و یک سری اعتبارات از سال قبل هم باقی مانده بود که موفق شدیم با پیگیری از بانک ها جذب نماییم.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی خوبی در نظام پرستاری پیشبینی شده است گفت: طبق برنامه نظام پرستاری مقرر شده ۱۵۰۰ شغل برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) تخصیص یابد و امیدواریم این امر محقق شود تا وضعیت معیشت تعداد بیشتری از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) ساماندهی شود و به خودکفایی برسند و بتوانند درآمد پایداری داشته باشند.  

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به هفته احسان و نیکوکاری ترویج این امر بسیار اهمیت دارد تا کار خیر بیشتر و بیشتر تبلیغ شود و روز به روز از تعداد خانوارهای مددجو کاسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.