جغتای- معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور ظهر شنبه ازناحیه شهرک صنعتی جغتای بازدید کرد.

یکی از دلایل تعطیلی واحدهای صنعتی نبود بازار مصرف است

به گزارش قدس آنلاین، علی یزدانی مهر روز شنبه در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی شهرستان جغتای در جمع  خبرنگاران با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی برخورداراست اظهارداشت: وظیفه این سازمان ایجاد زیرساخت های لازم و بسترسازی مناسب برای حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی است.

وی آموزش را امری موثر در افزایش تولید دانست و گفت : این سازمان دوره های آموزشی رایگان برای صنعتگران صنایع کوچک برگزار می کند تا در بازار فروش حضور مؤثری داشته باشند.

یزدانی مهر در ادامه افزود: امسال حدود پنج هزار نفر در سطح واحدهای صنعتی از این آموزش ها بهره مند شدند و آموزش هفت هزار نفر دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به استقرار ۹۶ درصد صنایع کوچک در شهرک های صنعتی عنوان کرد: توسعه شهرک های صنعتی زمینه ساز حضور سرمایه گذاران،تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق اشتغال، توسعه سرمایه گذاری و صنعت در کشور است.

یزدانی مهر با اشاره به اینکه یکی از دلایل مهم  تعطیلی واحدها در سطح شهرک های صنعتی،‌ نبود بازار مصرف است  تصریح کرد: به روز رسانی تجهیزات، افزایش تولیدات، کیفیت، تجاری سازی و انتخاب نشانک هایی با نام همان واحد صنعتی زمینه فروش بهتر محصولات در بازار عرضه و تقاضا را فراهم می کند.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور تشریح کرد: کاهش ضایعات محصولات تولیدی، تغییر رویه و استفاده ازفناوری های روز برای عرضه محصولات ، زمینه مناسب فروش محصولات را برای تولید کنندگان فراهم می کند.

وی با یادآوری اینکه  یکی از درخواست های مهم سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی ارائه تسهیلات است خاطرنشان کرد: با تلاش دولت و پرداخت تسهیلات، حدود سه هزار واحد صنعتی نیز در سطح کشور احیا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.