اصفهان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: این استان با تقدیم ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید، تعداد یک هزار و ۱۸۹ جانباز ۷۰ درصد به بالا و ۳ هزار و ۵۶۱ آزاده سرافراز، ۹۵ شهید مدافع حرم، ۵۰ هزار جانباز، ۱۰ درصد جامعه ایثارگری را به خود اختصاص داده است.

اصفهان افزون بر ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش قدس آنلاین، داریوش وکیلی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار کرد: شهرستان شهرضا نیز دارای ۷۳۷ شهید، ۱۵۵۸ جانباز، ۱۳۹ آزاده، ۳۶ خانواده دارای دو و سه شهید، ۴۶ جانباز هفتاد درصد به بالا است.

وی تصریح کرد: از ۲۳ هزار شهید والامقام استان اصفهان ۱۴ هزار وصیت‌نامه بi دست آمده که پس از بررسی این وصایای شهدا مشاهده می‌شود حفظ وحدت، رعایت اخلاق اسلامی، امربه معروف و نهی از منکر، نماز اول وقت، دفاع از ولایت و اسلام مورد تأکید قرار گرفته است.

وکیلی با اشاره به سرکشی از خانواده شهدا گفت: خانواده‌های شهدا نیازی به سرکشی و دیدار ما ندارند و در مقابل ما باید برای تکریم و تجلیل از آنها و زنده نگه داشتن یاد و نام آنها در کارزار انقلاب به دیدار آنها برویم و خانواده‌های آنها را زنده و پویا نگه داریم.

از ۲۳ هزار شهید والامقام استان اصفهان ۱۴ هزار وصیت‌نامه بدست آمده که پس از بررسی این وصایای شهدا مشاهده می‌شود حفظ وحدت، و دفاع از ولایت و اسلام مورد تأکید قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.