یزد- فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری سارق حرفه ای با ۹۸ فقره سرقت و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد.

سارق حرفه ای  با ۹۸ فقره سرقت در یزد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهرنصیری با بیان این خبر اظهارداشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز در سطح شهر یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ابوذر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی را که قصد سرقت یک دستگاه خودرو داشت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ نصیری تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به ۹۸ فقره سرقت از منازل نیمه ساز، اماکن خصوصی، کارگاه ها و انبارهای سطح شهر و همچنین سرقت خودرو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه سارق، این اموال سرقتی را در سه انبار بزرگ در سطح شهر نگهداری می کرد، گفت: با هماهنگی قضائی مقادیر بسیار زیادی انواع اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این اموال به صاحبان آنها تحویل داده شد، افزود: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن کارگاه های خود به دوربین مداربسته و سیستم اعلام خطر اموال خود را از دستبرد سارقان حفظ کنند.

نصیری تصریح کرد: متهم تحویل مراجع قانونی شد و تلاش پلیس برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.