گرگان- معاون بهداشتی شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله گفت: ۱۰ گروه نظارتی بهداشتی در شهرها و روستاهای شهرستان کلاله تا نیمه فروردین سال آینده به صورت ویژه بر بهداشت امکان عمومی را در استان نظارت می کنند.

طرح نظارت بر اماکن عمومی شهرستان کلاله آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، شمس الدین کر، صبح شنبه در حاشیه آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی در این شهرستان کلاله اظهار کرد: ازابتدای اسفندماه امسال ۱۰ گروه نظارتی بهداشتی در شهرها و روستاهای شهرستان کلاله کار نظارت را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه هفت گروه از این گروه ها در روستاها و سه گروه در حوزه شهری فعالیت می کنند، افزود: این گروه ها کار نظارت و بازرسی بر حدود هزار و ۴۰۶ مرکز تهیه و توزیع موادغذایی و امکان عمومی مانند تفرجگاه ها، پایانه های مسافربری، مساجد، زائرسراها و دیگر مکان های استقرار و اسکان مسافران نوروزی و همچنین سامانه های آبرسانی را بر عهده دارند.

معاون بهداشتی شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله ادامه داد:» فعالیت این گروه ها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب خواهد بود و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پس از آغاز کاروان و حرکت نمادین گروه ها، مسئول بهداشت محیط و کارشناسان ناظر و بازرس از رستوران ها بازدید کردند، گفت: بازرسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و منابع آب با تأکید بر رعایت بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت فیزیکی ساختمان و ابزار و وسایل کار بازدید و بازرسی خواهند کرد.

وی ادامه داد: فعالیت مراکز بین راهی، هتل ها، اقامتگاه ها، مهمان پذیرها در سطح استان در ایام نوروز با دقت بیشتری نظارت می شود تا خدمات مناسب به مسافران ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.