بجنورد- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری عاملان تصادف ساختگی که برای کلاهبرداری از بیمه اقدام می کردند خبر داد.

عاملان تصادف ساختگی در بجنورد دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ صادق نامور گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف جرحی بین یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه سواری پراید در شهرستان بجنورد و احتمال ساختگی بودن تصادف، موضوع در دستورکار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی مأموران و بررسی پرونده پزشکی قانونی مشخص شد تصادف فوق کاملاً صوری و ساختگی بوده است، افزود: برابر نظریه پزشکی قانونی، ۱۹ درصد دیه به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال برای راکب موتورسیکلت برآورد شده بود.

وی با اشاره به اینکه مأموران با احراز صحت سناریوی ساختگی، راکب موتورسیکلت و راننده خودروی پراید را بازداشت کردند، گفت: متهمان در بازجویی های اولیه منکر بزه انتسابی خود شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: در ادامه بازجویی های علمی و احراز مدارک موجود متهمان به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند با توافق انجام شده و انجام تشریفات قانونی و پرداخت حق الوکاله وکیل دیه تعلق گرفته را بین خود تقسیم کنند.

سرهنگ نامور در پایان خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.