قزوین- معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: کنگره ملی شهید رقیه رضایی با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می شود.

کنگره ملی شهید رقیه رضایی در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می شود
به گزارش قدس آنلاین، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری کنگره ملی شهید رقیه رضایی در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم میزبان محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در این مراسم فعالان حوزه بسیج از ۱۲ استان شرکت خواهند کرد، افزود: رونمایی از کتاب زندگی نامه و هویت شهید رضایی رونمایی می شود و برندگان مسابقات مختلفی که با موضوع این شهید والامقام برگزار شده، مورد تقدیر واقع می شوند.
همچنین لیلا رضایی مسئول بسیج جامعه زنان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به فداکاری های هفت هزار شهید زن در کشور گفت: شهید رقیه رضایی امسال با بررسی شاخص ها وملاک های اعلام شده به عنوان شهید شاخص کشوری معرفی شده و تلاش می کنیم این شهید را به عنوان الگو به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی کنیم.
وی ادامه داد: به منظور دعوت از جامعه زنان برای حضور در این مراسم، امروز ساعت ۱۵ در خیابان های خیام شمالی به سمت سه راه خیام و از میدان آزادی به سمت سه راه خیام به بانوان حاضر در محل گل و کتاب «دختری که پروانه شد» و دعوت نامه مراسم اهدا می‌شود.

رضایی با بیان اینکه در حاشیه این کنگره نمایشگاه طواف عاشقانه و مسابقه نقاشی ایثار و شهادت برگزار می شود، ادامه داد: همچنین از ۲۰۰ برگزیده مسابقه کتابخوانی «دختری که پروانه شد» تقدیر می شود.

وی ادامه داد: صبح امروز نیز ۲۵۰ دانش آموز دختر در مزار شهدا حضور یافتند و ۵ نهال به یاد هفت هزار شهید زن در سراسر کشور کاشتند.

گفتنی است شهید لیلا رضایی، از اعضای فعال حزب جمهوری اسلامی در قزوین بود و در مراسم حج سال ۶۵ و در آیین برائت از مشرکین به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.