ساری– رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری گفت: دستگاه های فرهنگی به درستی به وظایف خود عمل نکردند.

دستگاه‌های فرهنگی به وظیفه خود به درستی عمل نکردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احمد صالحی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه فعالیت های گسترده فرهنگی از سوی معاونت  فرهنگی شهرداری در سطح شهر اجرا می شود، اظهار کرد: شهرداری برای جبران نارسایی های فرهنگی وارد میدان شده است.

وی از اجرای ۶۰۰ برنامه فرهنگی در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سال جاری نسبت به سال قبل از رشد ۵۰ درصدی برخوردار شده است.

عضو شورای شهر ساری به توزیع عادلانه برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: فضای فرهنگی به صورت متوازن در سطح شهر رشد کرده و به مناسبت های مختلف، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در نقاط مختلف شهر برگزار می شود.

صالحی افزود: بخشی از بوستان ولایت به احداث آمفی تئاتر روباز اختصاص یافت تا سرانه فضاهای فرهنگی شهر افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در بودجه عمرانی سال آینده  ساخت سالن ورزشی ویژه بانوان تعریف گردید، یادآور شد: احداث پارک ویژه بانوان در دست اجراست و تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

صالحی برگزاری برنامه های مذهبی، جشن های هنری، مجسمه های شنی، جشنواره بهار نارنج، کاریکاتور، ساماندهی آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، تجهیز پارک ها، حمایت از باشگاههای ورزشی و همکاری با هیئت های ورزشی و حمایت از تیم های ورزشی بانوان را بخشی از فعالیتهای انجام شده این کمیسیون در سالجاری عنوان کرد و گفت: در بخش قرآنی نیز برگزاری محفل انس با قرآن، تجلیل از قاریان برتر، خرید آثار قرآنی و اعزام قاریان به مسابقات از دیگر برنامه های فرهنگی شورا بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ساری فعالیت عمرانی شهرداری ساری را در سال‌های اخیر چشمگیر و متناسب با نیازهای شهروندان دانست و یادآور شد: مطالبات شهرداری بیش از بدهکاری های آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.