مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور گفت: با تلاش دولت و پرداخت تسهیلات حدود سه هزار واحد صنعتی در سطح کشور احیا شده و برخی طرح‌های صنعتی نیز در سطح شهرک ها در حال احداث هستند.

۳ هزار واحد صنعتی کشور احیا شد/ احداث مجتمع‌های فرهنگی در شهرک‌های صنعتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، علی یزدانی مهر  در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های خوشاب، سبزوار و داورزن  اظهار داشت: با راه اندازی واحدهای صنعتی زمینه اشتغال بیش از 151 هزار نفر در کشور و در سطح شهرک‌های صنعتی فراهم شده است.

وی ادامه داد: با تلاش دولت و پرداخت تسهیلات حدود سه هزار واحد صنعتی در سطح کشور احیا شده و برخی طرح‌های صنعتی نیز در سطح شهرک ها در حال احداث هستند.

یزدانی مهر عنوان کرد: آمارها نشان می‌دهد که بخش مهمی از واحدهای تعطیل شده در سطح شهرک‌های صنعتی به دلیل تولید محصولاتی است که در جامعه بازار مصرف ندارند، است.

یزدانی مهر خاطرنشان کرد: به روز رسانی تجهیزات، افزایش تولیدات، کیفیت، تجاری سازی و انتخاب نشانک‌هایی با نام همان واحد صنعتی زمینه فروش بهتر محصولات در بازار عرضه و تقاضا را فراهم می‌کند.

وی  اظهار داشت: کاهش ضایعات محصولات تولیدی، تغییر رویه و استفاده از تکنولوژی‌های روز برای عرضه محصولات زمینه مناسب فروش محصولات را برای تولید کنندگان فراهم می‌کند.

یزدانی مهر ادامه داد: سازمان صنایع کوچک، آموزش‌های رایگانی را در جهت آموزش صنعتگران برای حضور بهتر در بازار فروش را برگزار می‌کند.

وی گفت: امسال حدود 100 هزار نفر از این آموزش‌ها بهره مند شدند که از این میزان پنج هزار نفر در سطح واحدهای صنعتی آموزش‌های ایمنی، بهداشت بهره مند شدند و آموزش هفت هزار نفر دیگر در سطح شهرک‌های صنعتی در دستور کار است.

یزدانی مهر عنوان کرد: همچنین با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تفاهم نامه‌هایی در جهت احداث مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرک‌های صنعتی کشور به امضا رسیده است.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور یادآور شد: وظیفه این سازمان ایجاد زیرساخت‌های لازم مورد نیاز و بسترسازی مناسب برای حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.