اردبیل- رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی مسابقات رالی خانواده سال آینده در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

اردبیل میزبان برگزاری تور رالی خانوادگی می شود

به گزارش قدس آنلاین، عزیزه تراز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری در اردبیل اظهار کرد: همه‌ساله مسابقات رالی خانواده به طور منظم در مناسبتهای مختلف در استان اردبیل برگزار می‌شود که این مسابقات تا به حال با استقبال پرشور خانواده‌های اردبیلی مواجه بوده است.

تراز بیان کرد: سال آینده مسابقات اتومبیلرانی و موتور سواری نیز در مسیرهای اردبیل-سرعین و اردبیل-نیر برگزار خواهد شد که حضور شرکت‌کنندگان در این مسابقات می‌تواند برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها ‌بسیار موثر باشد.

وی از کسب مقام کشوری توسط اتومبیل‌رانان استان اردبیل خبر داد و گفت: هم‌اکنون ورزشکاران استان اردبیل در مسابقات اتومبیلرانی و موتور سواری هم به صورت تیمی و هم به صورت انفرادی در مسابقات کشوری رالی حائز رتبه برتر شدند که این نشان از ظرفیت بالای ورزشکاران اردبیلی در هیئت اتومبیلرانی استان است.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان اردبیل از ساماندهی ۵۰۰ ورزشکار در هیئت اتومبیلرانی اردبیل خبر داد و افزود: در حال‌حاضر هیئت اتومبیلرانی در شهرستانهای پارس‌آباد، خلخال، مشگین‌شهر، ‌نمین و اردبیل فعالیت دارند که در این شهرستانها شاهد استقبال خوب ورزشکاران از این رشته ورزشی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.