چندین هزار نفر از طرفداران نامزد جناح راست میانه در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه امروز با تجمع در پاریس حمایت خود را از «فرانسوآ فیون» اعلام کردند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، چندین هزار نفر امروز (یکشنبه) به منظور اعلام حمایت از «فرانسوآ فیون» نامزد جناح راست میانه فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور اقدام به برگزاری تجمع در میدان «تروکادرو» پاریس کردند.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، سازمان‌دهندگان این تظاهرات شمار شرکت‌کنندگان در این تجمع را که با حضور «فرانسوآ فیون» و همسرش «پنلوپه فیون» زیر باران شدید برگزار شد، چندین هزار نفر اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات فریاد «رئیس‌جمهور فیون» و «فرانسه به تو نیاز دارد» را سر دادند.

«فرانسوآ فیون» در جمع هوادارانش گفت: «من باید در ارتباط با موضوع مربوط به همسرم از شما عذرخواهی کنم اما آنچه برای من و شما مهم و ضروریست دفاع از کشور است و در همین راستا هرگز از مبارزه دست برنخواهم داشت.»

اظهارات فیون در خصوص عدم انصراف از مبارزه در حالی صورت گرفت که وی پیشتر نیز اعلام کرده بود که از رقابت‌های انتخاباتی کنار نخواهد داد و به مبارزه ادامه خواهد داد.

نشریه فرانسوی «کنر آنشینه» چندی پیش اعلام کرد که «پنلوپه فیون» همسر «فرانسوآ فیون» نامزد منتخب جناح راست میانه فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، به مدت 8 سال مشاور پارلمانی وی بوده و طی این مدت 500 هزار یورو حقوق دریافت کرده است.

خانواده فیون در واکنش به این اخبار آن‌ها را شایعاتی خوانده‌اند که با هدف متزلزل کردن جایگاه نامزد جناح راست میانه در انتخابات 2017 فرانسه منتشر شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.