سفیر فلسطین در تهران ضمن تأکید بر نقش محوری ایران در حمایت از محور مقاومت، خواستار پایان اختلافات مذهبی و سیاسی در کشورهای اسلامی شد.

وحدت و مسئله فلسطین باید مهمترین دغدغه مسلمانان باشد/ ایران نقشی محوری را در حمایت از مقاومت ایفا می کند

قدس آنلاین - پنجمین کارگاه "دانش افزایی دانشجویان مطالعات جهان- فلسطین" باحضور سفیر فلسطین واستاید و دانشجویان دانشگاه تهران در سفارت این کشور در تهران برگزار شد.

در این نشست، "صلاح الزواوی" –سفیر فلسطین در تهران- از حمایت های جمهوری اسلامی ایران و ملت مبارز آن از فلسطین و مسئله آن تشکر و قدردانی کرد.

"صلاح الزواوی" با اشاره به روابط ایران و فلسطین و نیز نقش جمهوری اسلامی در حفظ مقاومت اسلامی، گزارشی را از اقدامات توطئه گرانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در راستای بحران آفرینی در منطقه ارائه داد.

وی خواستار پایان یافتن اختلافات سیاسی و مذهبی در کشورهای اسلامی شد و بر لزوم وحدت مسلمانان جهان تحت محور مسئله فلسطین تأکید کرد.

سفیر فلسطین از برخورد دوگانه غرب با پرونده هسته ای ایران و رژیم صهیوینستی انتقاد کرد و این برخورد دوگانه را ناشی از حمایت های جمهوری اسلامی از ملت مظلوم فلسطین عنوان کرد.

"الزواوی" در این نشست همچنین از خاطرات خود با شخصیت های بزرگ جمهوری اسلامی ایران همچون آیت الله خامنه ای، شهید باهنر، شهید رجائی و آیت الله فقید هاشمی رفسجانی در سه دهه گذشته سخن گفت و در ادامه، اساتید و دانشجویان از ساختمان سفارت و موزه آن بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.