۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
کد خبر: 510590

جغتای- عضو شورای اسلامی روستای ابویسان از حل نشدن مشکلات تلفن ثابت این روستا پس از گذشت چندین سال انتقاد کرد و گفت: از بدو آغاز به کار شورای اسلامی دور ه چهارم در روستا یکی از مشکلات اساسی که همواره مردم از آن انتقاد می‌کنند، مشکلات تلفن ثابت است که همچنان ادامه دارد.

تلفن ثابت در «ابویسان» بوق ندارد

مجید ابویسانی در گفت‌وگو باخبرنگار ما افزود: رئیس اداره مخابرات جغتای در واکنش به مشکلات اهالی روستا اظهار داشته، اگر قرار باشد این مشکلات رفع شود باید محل‌هایی که کارشناسان مخابرات مشخص می‌کنند با هزینه شورا و دهیاری گود برداری شود تابتوانیم نقاط قطع شده کابل‌ها را پیدا و اقدام به تعمیر کنیم.

وی یاد آور شد: دهیاری برای اینکه هرچه سریع‌تر مشکل مردم حل شود اقدام به گود برداری محل کابل‌ها کرده ولی متأسفانه بعد از گذشت نزدیک به چندسال ماموران اداره مخابرات برای رفع این مشکل هیچ اقدامی نکرده‌اند تا اینکه دراین مدت به مرور زمان محل‌های گودبرداری هم پر شده است.

عضو شورای اسلامی روستای ابویسان یاد آور شد: این در حالی است که متأسفانه کارکنان مخابرات برای اینکه خود را در این مسأله بی تقصیر جلوه دهند در پاسخ به مراجعه کنندگان می‌گویند عدم کم کاری شورا ودهیار روستا باعث شده است که این مشکل همچنان به قوت خود باقی بماند، چرا که ما از اعضای شورا و دهیاری خواسته‌ایم مکان‌هایی که کابل قطع شده است گودبرداری کنند، ولی هنوز این کار صورت نگرفته است.

ابویسانی با انتقاد از رئیس اداره مخابرات شهرستان جغتای گفت: کجای قانون آمده است که باید شورا و دهیار وظایف مخابرات را انجام دهند.

وی یاد آور شد: متأسفانه رئیس اداره مخابرات جغتای به علت پروازی بودن و ساکن نبودن درجغتای از مشکلات مخابراتی روستاها اطلاعی ندارد و بامراجعه مردم به آن اداره مشکلات مدیریتی خود را به گردن شوراها و دهیاران می‌اندازد.

وی به ملاقات اخیر خود با رئیس مخابرات جغتای اشاره کرد و گفت :دراین دیدار با ابراز گله مندی اعضای شورای روستا و دهیار از وی به خاطر پاسخ کذب کارکنان به مراجعه کنندگان گفت: به رئیس مخابرات جغتای یادآور شدیم در صورت رفع نشدن مشکل مخابرات در روستا این موضوع را رسانه‌ای خواهیم کرد اما با وجود قول حل شدن مشکل درکمتر از چند روز متاسفانه پس از گذشت 10 روز هیچ اقدامی نشده است و مشکلات همچنان به قوت خود باقی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.