بجنورد- معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: توجه به بحث کار آفرینی از اولویت ها و برنامه های مهم استان است.

کارآفرینی از برنامه های مهم خراسان شمالی است

به گزارش قدس آنلاین، محمود دلپسند در جلسه هئیت کانون کار آفرینی استان اظهار داشت: ایجاد تشکل های مردمی و حضور افراد دارای نظر و ایده در حوزه کارآفرینی و همچنین تلفیق مدیریت بخش خصوصی و دولتی در امور مربوطه موجب افزایش تاثیرگذاری اقدامات در سطح جامعه است.

وی تصریح کرد: بحث صرف وقت و زمان زیاد از مهمترین عوامل موثر در تشکیل یک تشکل مردمی و استمرار آن است.

دلپسند ادامه داد: افرادی که یک تشکل مردمی را پایه گذاری می کنند باید دارای قدرت تعامل و ارتباط با افراد مختلف جامعه باشند.

وی بیان داشت: در تمامی حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی امکان حضور تشکل های مردمی است و بسترهای لازم از سوی دولت فراهم شده است.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی افزود: رویکرد اصلی فرآیند حضور افراد در عرصه های مختلف انتخابی و دموکراسی مشارکت مردمی است.

محمود دلپسند گفت: ایجاد محدودیت های جغرافیایی در انتخاب افراد مانع از حضور افراد توانمند و کار آمد است.

دلپسند اذعان داشت: ایجاد رقابت میان اصناف مختلف موجب رشد و توسعه است و این در حالی است که رقابت شهرستانی جامعه را به قهقرا می کشاند.

گفتنی است در این جلسه اعضاء هئیت کانون کارآفرینی استان معرفی شدند که ۶عضو آن از بخش دولتی،۶ عضو از بخش خصوصی و ۶ عضو دیگر آن کارآفرینان برتر استان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.