اصفهان- مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان اصفهان اعلام کرد: سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان استان اصفهان با حضور ۴۰۰ دانش آموز در دانشگاه شهید فنی مهاجر برگزار می شود.

۴۰۰ دانش آموز در سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان استان اصفهان حضور می یابند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید علی حکمت منش ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق، پژوهش و کار گروهی در میان دانش آموزان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در سال ۸۱ با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه تبلیغات اسلامی نیاز به ارایه تبلیغات با شیوه های جدید و نوین دارد، به منظوراشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی با استفاده از فناوری‌های روز و تولید محصولات و نرم‌افزارهای تلفن همراه فعالیت خود را زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرد.

مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان  اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های این مرکز با هدف تولید محتوای متناسب برای دانش‌آموزان، جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی است که سعی دارد با رویکرد پژوهش محور، فعالیت‌های دانش‌آموزان در این عرصه را رصد کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های پروژه های دانش آموزی تبیان، اظهارکرد: در سال ۹۳ این جشنواره در شهرتهران برگزار شد و از آن زمان تاکنون این جشنواره سالانه به صورت استانی برگزار می شود.

حکمت منش تاکید کرد: سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق، پژوهش و کار گروهی در میان دانش آموزان در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفندماه امسال در محل دانشگاه شهید فنی مهاجر برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۱۶۳ تیم حضور دارند و در سه بخش اصلی غرفه های نمایشگاهی، سمینارهای علمی و مسابقات دانش آموزی دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان اصفهان گفت: در این جشنواره سعی شده تا با تخفیف ۵۰ درصد از مدارس دولتی و پژوهش سرا به صورت ویژه حمایت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.