اهواز _ فرماندار شوش با اشاره به تشکیل ستاد اسکان نوروزی این شهرستان گفت: بیش بینی می شود که بیش از ۴۵ هزار نفر از مسافران و مهمانان نوروزی که به شهرستان شوش سفر می کنند در مدارس شهرستان اسکان داده شوند.

اسکان مهمانان نوروزی با همکاری آموزش و پرورش، هلال احمر و شهرداری شوش اجرا می شود

 به گزارش قدس آنلاین رضانجاتی در نشست مشترک شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: طرح اسکان مهمانان نوروزی با همکاری آموزش و پرورش، هلال احمر و شهرداری اجرا می شود.

وی گفت: تعداد  کلاس درس در قالب ۴۸ مدرسه برای اسکان مهمانان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

"نجاتی" همچنین از فراهم شدن سیستم رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان نیز خبر داد گفت: در راستای سهولت فرهنگیان بیش از ۳۰درصد از فضاهای  اسکان شهرستان شوش به صورت اینترنتی رزرو خواهند شد.

وی تاکید کرد در ستاد اسکان نوروزی شهرستان شوش در جهت رفاه حال مسافران ازمدارسی که در هسته ی مرکزی شهر و اطراف مکان های مذهبی و تاریخی قرار دارند استفاده شده است.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به  اقدامات صورت گرفته برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز گفت: نصب بنرهای راهنما در مبادی ورودی شهر و درب محل های اسکان، توزیع نقشه شهر و مکان های تاریخی و گردشگری شهرستان از جمله اقدامات پیش‌بینی شده است

"نجاتی" تصریح کرد: تلاش شده تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با ارتقای کیفیت خدمات بتوانیم خدمات مطلوبی را در نوروز ۹۶ ارائه نماییم.

وی تصریح کرد: بکارگیری تمام توان دستگاه های اجرایی شهرستان شوش برای مهیا کردن امکانات پذیرایی مطلوب از گردشگران این شهرستان در نوروز ۹۶ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.