یزد- استانداریزد گفت: پزشکان استان یزد سرمایه بسیار بزرگی برای استان و کشور محسوب می‌شوند و حمایت از کادر پزشکی و پرستاری، حمایت از سلامت و پایداری جامعه می باشد.

پزشکان استان یزد سرمایه بزرگی برای استان و کشور محسوب می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی صبح پنج شنبه در مراسم  افتتاح ساختمان جدید بیمارستان شهید رهنمون یزد که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: یزد به عنوان استان مرکزی ایران، کادر پزشکی بسیار قوی، ماهر و توانمندی دارد و همانطوری که گفته شده سرانه تخت بیمارستانی استان یزد بیش ازمیانگین کشوری است و این به دلیل گستردگی فعالیت کادر پزشکی و پرستاری است.

وی افزود: دراین دولت مباحث پزشکی و درمانی رشد قابل توجه‌ای داشته است، ودر این مدت  بیش از ۹۰۰ تخت بیمارستانی به تختها ی استان افزوده شده وچندین بیمارستان در نقاط مختلف استان احداث شده است.

استاندار تصریح کرد: با توجه به کاهش تعداد دانشجویان در بسیاری از دانشگاه های استان و کشور، تعداد دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی یزد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است و این نشانه ظرفیت علمی و محبوبیت دانشگاه علوم پزشکی یزد بین دانشجویان کشور است.

میرمحمدی تعهد کاری را از جمله ویژگی‌های  کادر پزشکی و پرستاری استان یزد دانست و گفت: بیمارانی که در بیمارستان‌های استان یزد بستری شدند بهترین شاهد برای تلاش، پشتکار و تعهد کادر پزشکی و پرستاری استان یزد هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.