بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد گفت: شبیخون فرهنگی و جنگ نرم یکی از توطئه های امروز نظام استکبار است.

شبیخون فرهنگی یکی از توطئه های امروز نظام استکبار است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان اظهار کرد: دشمن زمانی که پیشرفتی در ایران اسلامی در زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و غیره ببیند، ناراحت و از وجود مشکلات در کشور خوشحال می شود.
وی افزود: بنابراین تا زمانی که با دشمن صلح انجام نگرفته و در مقابل ما قرار دارد، می توان با توطئه های او نیز مقابله کرد.
وی ادامه داد: اما هنگامی که با دشمن وارد مذاکره شدی باید از او بترسی زیرا سعی بر این دارد که از پشت خنجار زده و آسیب برساند.
وی با اشاره به روز شهید و شهدا گفت: روحیه ایمان، تقوا و خلوص در جوانان اسلامی سبب به نمایش گذاشتن صحنه های زیبایی از ایثارگری ها و مقاومت در دفاع مقدس شد.
نوری افزود: دفاع مقدس و شهدا به تعبیر رهبری، گنجینه و ثروت های عظیم ملت ایران اسلامی هستند که باید همواره مورد توجه قرار گیرند.
امام جمعه موقت بجنورد همچنین با اشاره به سالروز رحلت احمد خمینی، امانت داری، ولایتمداری، اطاعت از امام و حمایت از رهبری را از جمله ویژگی های خاص وی عنوان کرد.
یاد و خاطر شهدا را زنده نگه داشته شود
امام جمعه جاجرم نیز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز راهیان نور و یاد خاطر شهدا گفت: همواره باید یاد و خاطر شهدا را زنده نگه داشته، زیرا شهدا آنقدر پاک بودند که خداوند آن ها را گلچین کرد و قطعا یادواره های شهدا یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به روز راهیان نور گفت: اگر از روز راهیان نور را گرامی می داریم به علت جنگ طلبی نیست زیرا ما جنگ طلب نیستیم قطعا گرامیداشت روز راهیان نور گرامیداشت و زنده نگه داشتن شهدا است زیرا شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند 
موسوی در رابطه با فرمایش رهبر انقلاب که هرگز احساس ضعف نکنید و قدرت ها را آشکار کنید گفت: دشمنان با استفاده از ضعف های ما به ما ضربه می زنند اگر ضعف فرهنگی داشته باشیم از عرصه فرهنگ وارد میشوند و اگر ضعف اقتصادی باشد از ناحیه اقتصادی ضربه وارد میکنند.
موسوی خاطر نشان کرد: باید عرصه های سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و اقتصادی خود را مقتدر دانسته و قدرت های خود را آشکار و به رخ دشمنان بکشیم و هرگز احساس ضعف نکنیم زیرا ما حکومتی اسلامی و بر اساس قرآن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.