رشتخوار -فرمانده سپاه رشتخوار گفت: امروز در کشور ایران اسلامی راهیان نور به بزرگ‌ترین عملیات اثرگذار فرهنگی تبدیل شده است به‌طوری که همه اقشار و دستگاه‌ها در این امر سهیم هستند.

 راهیان نور به بزرگ‌ترین عملیات اثرگذار فرهنگی تبدیل شده است

به گزارش قدس آنلاین عصر جمعه، سرهنگ علی یعقوبیان   با تبریک روز راهیان نور، در مراسم استقبال مردم از بسیجیان اعزامی به  اردوهای راهییان نور به مناطق عملیاتی اظهار داشت:  امروز دشمن ارزش‌های حکومت اسلامی را نشانه گرفته است که اگر از این ارزش‌ها فاصله بگیریم باید شاهد هر اتفاقی باشیم که در این راستا لازم است با انس با ولایت از ارزش‌های دفاع مقدس غافل نباشیم.

وی با اشاره به ضرورت برپایی اردوهای راهیان نور گفت: برپایی اردوهای راهیان نورسبب انتقال روحیه شجاعت، ایثار، ‌ از خودگذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مردم است که اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیشتر با این روحیه آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه  رشتخوار تصریح کرد: تعداد ۱۲۰  نفر ازبسیجیان این شهرستان به مدت ۵ روز به  مناطق عملیاتی دفاع مقدس  اعزام شدند  که در طول سفر  این کاروان  ,یادمان‌های شهیدان در شلمچه، اروندکنار، طلائیه، دهلاویه، هویزه و فتح‌المبین را زیارت می کندو از زبان راویان با حماسه‌آفرینی‌های سرافرازان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.