ایلام- مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: در آستانه سال نو و در راستای توجه به معیشت جامعه هدف، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در قالب بُن خرید کالا به زنان سرپرست خانوار و تحت حمایت بهزیستی استان پرداخت می شود.

بیش از یک میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار در ایلام پرداخت می شود

فرهاد قیصربیگی روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه این بُن های خرید کالا بر اساس نظر مددکاران و بر مبنای نیازمندی های جامعه هدف، به افراد و خانواده های مستحق تحویل می شود، اظهار داشت: این بُن ها در قالب کارت های ۵۰۰ هزار ریالی و یک میلیون ریالی به زنان سرپرست خانوار تحویل می شود.

وی با اشاره به اینکه مددجویان پس از دریافت این بُن ها می توانند از طریق فروشگاه های اتکا اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند، افزود: مستمری و  عیدی خانواده های تحت حمایت نیز پرداخت شده است و امیدواریم که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال، تمام مطالبات جامعه هدف و کارکنان پرداخت شود.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه امسال میزان عیدی مددجویان برابر یک ماه مستمری آنان بوده است، یادآور شد: خوشبختانه تا کنون بیشتر مطالبات جامعه هدف و خانواده های تحت حمایت بهزیستی استان پرداخت شده است.

فرهاد قیصربیگی خاطرنشان کرد: در آستانه سال نو و در راستای توجه به معیشت جامعه هدف، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در قالب بُن خرید کالا به زنان سرپرست خانوار و تحت حمایت بهزیستی استان پرداخت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.