یزد- فرماندار یزد بابیان اینکه فعالیت و برنامه‌ریزی در حوزه جوانان نیازمند نقشه راهی مشخص است گفت: پرهیز از اقدامات جزیره‌ای اولین قدم در اجرای برنامه‌های این حوزه مهم است.

 اقدامات جزیره‌ای در ساماندهی امور جوانان جایی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی سالاری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان بابیان اینکه شهرستان یزد قشر عظیم جمعیت جوان استان را در خود جای ‌داده اظهار داشت: برنامه‌ریزی در حوزه جوانان نیازمند شناخت کافی از نیازها، ظرفیت‌ها و مخاطرات پیش روی یک جوان امروزی است.

وی با اشاره به اینکه نیازهای جوانان در دنیای امروز بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است تصریح کرد: بسیاری از امور مانند اشتغال و مسکن مرتبط با جوانان نیازمند برنامه بلند مدت است؛ اما بخش وسیعی از نیازهای جوان امروز با خرد جمعی و همکاری لازم دستگاه‌ها مرتبط در فواصل زمانی کوتاه پاسخ داده خواهد شد.

سالاری خاطرنشان ساخت: خوشبختانه دولت فضای آزاد و روحیه بخشی را برای جوانان ایجاد کرده و سعی نموده تا حرف جوانان را شنیده و تا حد ممکن آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها سهیم کند و درخشش و افتخارآفرینی جوانان ایران‌زمین در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و سیاسی دارد.

فرماندار یزد افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که در سطح وزارت ورزش و جوانان و با حضور آقای سلطانی در حوزه جوانان صورت گرفته است شاهد افزایش فعالیت‌های این بخش باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن رویداد سیاسی انتخابات گفت: قریب به ۶ ماه است که فعالیت در زمینه فراهم‌سازی مقدمات برگزاری انتخابات در فرمانداری یزد آغازشده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان یزد بابیان اینکه برگزاری انتخابات با مشارکت همه دستگاه‌هایی اجرایی امکان‌پذیر است؛ از حضور ۱۰ هزارنفری عوامل برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان یزد خبر داد.

سالاری بابیان اینکه حجم زیاد فعالیت های برگزاری انتخابات در شهرستان یزد است؛ از مدیران دستگاه اجرایی خواست تا به استناد قانون همکاری‌های لازم را با ستاد انتخابات شهرستان یزد داشته باشند.

فرماندار یزد در پایان فراهم سازی بستر حضور پرشور مردم و رعایت مُر قانون در انتخابات آتی را دو محور اصلی برنامه های ستاد انتخابات شهرستان یزد عنوان نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.