یزد- امام جمعه یزد گفت: ملت ایران نباید در هیچ زمینه‌ای خود را ضعیف جلوه دهد به ویژه از نظر نظامی و اقتصادی بلکه باید توان خود را اافزایش داده و مسؤولان نیز با مدیریت بیشتری این حوزه‌ها را اداره کنند.

ملت ایران در هیچ زمینه‌ای نباید خود را ضعیف نشان بدهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزداظهار داشت: با ید در برابر آمریکا نقاط ضعف خود را تقویت کنیم، اگر در حوزه اقتصاد ضعف داریم، باید خودمان آن را حل کنیم وگرنه دشمن اگر بداند نقطه ضعفی داریم، از همان نقطه ما را مورد حمله قرار می‌دهد.

وی افزود : ۶ میلیون دلار پول ایران را بلوکه کرده اند و نباید در برابر این اتفاق سستی و سکوت اختیارکرد بلکه باید در دادگاه‌های بین‌المللی حضور پیدا کرد و طرح شکایت کرد  زیرا با ملاحظه‌کاری  وسکوت کار درست نمی‌شود.

ناصری با اشاره به سخنان رهبری در مجلس خبرگان مبنی بر اینکه آمریکا دوست نمی‌خواهد بلکه خدمتگزار و نوکر می‌خواهد، تصریح کرد: آمریکا همواره در مقابل دیگر کشورها قدرتمندانه صحبت می‌کند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت: پادشان عربستان با هزینه‌های هنگفت به کشورهای مختلف سفر کرده و در این سفرها سعی  می‌کند چهره ایران را  در برابر افکار عمومی دنیا وارونه جلوه  دهد که در این شرایط، ملاحظه‌کاری در برابر این رژیم  به صلاح نیست.

ناصری خاطرنشان ساخت: چگونه است که وقتی مسؤولان ما با خارجی‌ها صحبت می‌کنند و به کشور باز می‌گردند، آنها علیه ما صحبت کرده و اعلامیه صادر می‌کنند، چرا ما عرضه نداریم که با قدرت حرفمان را بزنیم و چرا عربستان که تنها پشتوانه مالی دارد، اندونزی را علیه ما کرده اما ما که پشتوانه خدایی داریم، نمی‌توانیم در دنیا حرف خود را به گوش مردم برسانیم.

وی افزود: سخن رهبری این است که سیادت و فرهنگ شیعه را در جهان ترویج دهیم و در این مسیر قدم برداریم وکلام رهبری کلام امام و کلام امام، کلام خدا است و باید بسیار مراقبت کنیم که از مسیر ولایت دور نشویم زیرا رهبری ستون محکمی است که دیگر مسلمانان جهان از داشتن آن محروم هستند.

خطیب جمعه یزد با  اشاره به نزدیک شدن سالروز ارتحال  حاج احمد خمینی گفت : او فدایی امام و رهبری بود به نحوی که به چشم خود دیدم که او در خارج از کشور لحظه ای دست از امام نمی‌کشید و همواره با دقت و ظرافت از امام پیروی می کرد و بعد از رحلت امام نیز از رهبری حمایت کرد و همواره می گفت که تا آخرین قطره خونم را برای ولایت می دهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.