بجستان- سارقی که پس از چند روز رفت آمدهای مشکوک به امامزاده مقداری پول را سرقت کرده بود در دام پلیس آگاهی بجستان گرفتار شد.

سارق امامزاده احمد ابوعلی خداشاهی جزین گرفتار شد

به گزارش قدس آنلاین، عصر شنبه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با اعلام این خبر مبنی بر سرقت از امام زاده روستای جزین گفت: برابر اطلاع نیروهای این یگان از سرقت در محل امامزاده احمد ابوعلی خداشاهی جزین بلا فاصله در محل حضور یافته و تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

سرهنگ غدیر مصر خانی گفت:.درتحقیقات اولیه خادم امامزاده به فردی که چندین روز در محل در رفت و آمد بوده مشکوک شده و مشخصات وی را به نیروهای انتظامی اعلام میکند.

وی افزود: در ادامه نیروهای آگاهی برای ردیابی تحقیقات خود را آغاز و فرد مشکوک را دستگیر و به پاسگاه بجستان منتقل کرده و بازجویی را آغاز می کنند که سارق به سرقت های خود اذعان و اعلام میدارد که مقداری پول از محل صندوق نذورات امامزاده سرقت نموده است

 سارق مردی ۳۵ ساله از شهرهای همجوار و غیر بومی بوده که پس از اذعان به سرقت جهت بررسی های بعدی تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ مصر خانی فرماندهی نیروی انتظامی بجستان از شهروندان خواست با توجه به روزهای پایانی سال و فرارسیدن عید نوروز با هشیاری مراقب رفت وآمدهای مشکوک بوده و از طریق سامانه مرکزفوریتهای پلیس ۱۱۰ این یگان را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.