بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بالاترین خدمت به نوع بشر شناساندن ماهیت اسلام است ودشمن به دنبال این است تا اسلام را در قالب خشونت وداعش به جهان معرفی کند.

بالاترین خدمت به نوع بشر شناساندن ماهیت اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی عصرشنبه در دیدار با دانش آموزان دخترمنتخب اتحادیه انجمن های اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: جامعه اسلامی باید برای نجات انسان پیام اندیشه اسلام ناب را به مردم دنیا برساند ودانش آموختن در دیدگاه دین فریضه است.

وی گفت: در دنیای امروز مشاهده می‌کنیم که به خاطر علم بدون ایمان چه جنایات در جامعه رخ می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بالاترین خدمت به نوع بشر شناساندن ماهیت اسلام است، گفت: جنایات در جامعه امروزی به دلیل نداشتن علم بدون ایمان است

وی افزود:علم باید همراه با ایمان باشد زیرا اگر ایمان به علم جهت ندهد بدترین آسیب‌ها را از علم بودن ایمان انسان تحمل خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بهترین صادرکننده انقلاب اسلامی به جهان عمل کردن به اسلام ناب در ارزش هایمان است وعناوین دانش آموزی، اتحادیه واسلامی بسیار اهمیت دارد.

عبادی افزود: امیدواریم جهان برای اجرای عدل آمادگی پیدا کند زیرا هر رنجی که مردم جهان می‌برند به دلیل بی عدالتی است وتا عدالت در جهان پیاده نشود، بشر روی سعادت را نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه جامعه امروز در جهان بعد از ۷۰ سال به مکتب پوچ گرا روی آورده است، اظهار داشت: مردم دچار سرگردانی شده وفرصتی ایجاد شده است تا ماهیت اسلام را به جهان بشناسانیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ایمان به علم جهت داده تا در راستای خدمت به انسان باشد واین علم مفید است که اگر همراه با ایمان نباشد، از هر زهری بدتر است.

عبادی افزود: انسان زندگی اجتماعی بالاتری از زندگی فردی داشته وهر آنچه که کسب کرده است از جامعه بوده ودر جامعه باید وحدت باشد زیرا شرط وصول آن رسیدن به کمال است.

وی بیان داشت: فراگیری دانش برای هر مسلمانی واجب است وارتقای دانش آموز، سرنوشت جمعیت جهان را رقم می‌زند.

عبادی افزود: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا  زمینه سازی بود برای خردهایی که بیگانگان نسبت به اسلام ودین تخریب کرده بودند وشما دانش آموزان با علم، ایمان واخلاق می‌توانید در فراگیری تهذیب موفق باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.