ساری- مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری با اشاره اینکه برای تامین سوخت مسافران نوروزی مشکلی نداریم، افزود: پیش بینی ها و ذخیره سازی های لازم در این ارتباط صورت گرفته است.

برای تامین سوخت مسافران نوروزی مشکلی نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسینعلی طالبی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی به وجود ۱۴۰ جایگاه مجاز عرضه گاز مایع در استان اشاره کرد و افزود: در گذشته مجوز احداث اینگونه جایگاه ها از سوی اصناف صادر می شد و با هماهنگی های صورت گرفته این مشکل مرتفع گردید.

وی با بیان اینکه جایگاه های گاز مایع پتانسیل بروز انفجار را داشته و خطرناک می باشند، یادآور شد: از این پس مجوز برای احداث جایگاه های گاز مایع صادر نخواهد شد.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری از افزایش ۸ درصدی مصرف بنزین در سالجاری خبر داد و گفت: بعلت تعطیلی جایگاه های سی ان جی بدنبال قطع گاز، شاهد افزایش مصرف بنزین در استان بودیم.

طالبی به کاهش ۲۵ درصدی نفت سفید اشاره کرد و یادآور شد: توسعه گاز شهری و پالایش کالابرگ های نزد مردم موجب این کاهش شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱۸ جایگاه عرضه سوخت در استان مشغول خدمات رسانی به مردم می باشد، افزود: امسال ۵ جایگاه عرضه سوخت در استان به بهره برداری رسید.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری با اعلام اینکه ۸۵ درصد جایگاه های استان درجه ممتاز هستند، گفت: کنترل کیفیت سوخت در جایگاه ها طی ۶ مرحله با حضور سرزده مامورین کنترل کیفیت، انجام می شود.

طالبی با اشاره اینکه برای تامین سوخت مسافران نوروزی مشکلی نداریم، افزود: پیش بینی ها و ذخیره سازی های لازم در این ارتباط صورت گرفته است.

وی از آمادگی شرکت برای مواقع بحرانی خبر داد و اضافه کرد: ۱۳۰ نفتکش برای سوخت رسانی به مردم در مواقع بحران آماده می باشند.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری یادآور شد: به هنگام قطع گاز در زمستان، ۴ میلیون لیتر فراورده بین مردم توزیع شد.

طالبی از صادرات ۵ میلیون لیتر نفت گاز به افغانستان خبر داد و گفت: این میزان فراورده از طریق بورس خریداری و هم اکنون در حال بارگیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.