بجنورد- معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با هوشیاری و بصیرت مرزنشینان، امروز هر توطئه ای قبل از اجرا در مرزها شکست می خورد.

توطئه ها قبل از اجرا در مرزها با هوشیاری مرزنشینان شکست می خورد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدتقی ایرانی در نشست صمیمی مرزنشینان و مرزبانان استان، اظهار کرد: مرزهای عقیدتی ما فراتر از مرزهای جغرافیایی ماست و دشمن نمی تواند در صفوف محکم ایجاد شده بین مردم، نفوذ کند.
وی افزود: در شرایط پر آشوب منطقه، ایران اسلامی دارای امنیت مناسبی است و باید از این نعمت حراست کرد.
وی همچنین با اشاره به نقش مرز نشینان از مرزها گفت:برادران شیعه و سنی با وحدت و اتحاد و همبستگی در کنار هم زندگی میکنند و همه برادر و برابرند.
ایرانی در ادامه همچنین به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: این انتخابات در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار خواهد شد و حضور در انتخابات، یک تکلیف شرعی و وظیفه قانونی آحاد ملت در تعیین سرنوشت خودشان است.
وی افزود: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای مشتی بردهان دشمنان است.
 فرمانده مرزبانی خراسان شمالی نیز گفت: اسلام هراسی یکی از نقشه های شوم دشمنان اسلام و استکبار است که با ایجاد گروه های تکفیری و سلفی و نفوذ در مرزها در پی دستیابی به آن است.
سرهنگ داوطلب افزود: هوشیاری و بصیرت مرزنشینان باعث شده تا این نقشه پلید دشمن نیز با شکست مواجه شود به طوری که امسال همچون گذشته، شاهد مطلوبیت امنیت در مرزهای استان و کاهش چشمگیر جرایم بودیم. 
گفتنی است: در این همایش از خانواده چهار شهید مرزبان و چهار مرزنشین نمونه قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.