بردسکن- امام جمعه بردسکن در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان بر سعه صدر توسط مسئولان دستگاههای اجرایی در برخورد با مردم تاکید کرد.

مسئولان در برخورد با مردم سعه صدر داشته باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی ظهر دوشنبه در سخنانی با گرامی داشت ۲۲ اسفند روز ملی بزرگداشت شهدا از زحمات و خدمات روسای ادارات در طول یکسال تشکر کرد و گفت: مدیران در برخورد با مردم سعه صدر داشته باشند و در مشکلات با مردم مدارا کنند.

وی با اشاره به بحران خشکسالی در شهرستان و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گفت: متاسفانه براثر سرمازدگی اخیر تنها امید مردم منطقه به محصول زعفران بود که  تمامی محصول زعفران کشاورزان منطقه از بین رفت.

وی به فراز خطبه ۱۳۱ نهج البلاغه در رابطه با وظابف مسئولان اشاره کرد و گفت: حفظ عفت عمومی جامعه اسلامی، حفظ و نگهداری جان و سلامت امت اسلامی، حفظ ثروت ها و سرمایه های ملی،  حمایت و حفظ قوانین و احکام اسلامی و رهبری امت اسلامی از مهمترین وظایف مسئولان در نظام اسلامی  است که می طلبد این عناصر را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

 امام جمعه بردسکن افزود: برای تحقق این وظایف صفاتی است که باید مدیران نیز به آن توجه داشته باشند. 

وی اظهار داشت: یک مدیر  و حاکم اسلامی نباید بخیل باشد و باید در کار خود دانا و دارای تخصص باشد.

وی عنوان کرد: یک مدیر در حوزه کاری خود باید شجاع باشد و اهل رشوه گیری نباشد و به سنت پیامبر اسلام (ص) پایدار و در همه زمینه ها سنت پیامبر را نیز عمل کند.

مهندس برات علی نیا فرماندار بردسکن در این  جلسه با بیان اینکه در سال جاری  ۶ هزار تن قیر رایگان به شهرستان تخصیص پیدا کرده است گفت: با اختصاص این میزان قیر تمامی راههای روستایی شهرستان روکش آسفالت شد و ۱۰۰ درصد روستاهای بخش شهرآباد و مرکزی شهرستان از نعمت راه آسفالت برخوردار شدند.

وی با گرامی داشت روز ملی بزرگداشت شهدا از حضور باشکوه مردم انابد در تشییع شهدای گمنام تقدیر کرد و گفت: امید است با تدابیر شهردار انابد محل تدفین شهدا به یک مکان زیارتی و سیاحتی برای مردم و زائران حرم رضوی تبدیل شود.

علی نیا از مدیران خواست در ایام تعطیلات نوروز در دسترس و تلفن های خود را پاسخ دهند در غیر این صورت در هر مقطعی از ایام تعطیلات نوروزی گلایه خود را به مدیران کل اعلام خواهم کرد.

وی اظهارداشت: متاسفانه علی رغم تاکیدات انجام  شده بیش از ۳۰ دستگاه و بانک هنوز لیست کشیک ادارات و بانک های خود را به دبیرخانه خدمات سفر اعلام نکرده اند و گلایه خود را ازاین مدیران اعلام می کنم.

فرماندار بردسکن گفت: بردسکن دروازه خراسان رضوی است و باید طوری تدبیر شود که مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی با یک خاطره خوشی شهرستان را ترک کنند.  

علی نیا از همراهی امام جمعه شهرستان و وفاق و همدلی وی با مجموعه مدیران شهرستان تقدیر کرد و گفت: هیچگاه از امام جمعه نخواسته ام از دولت و یا روسای ادارات تعریف و تمجید کند و دولت کاملا پذیرای رهمنودهای ائمه جمعه هستند.

وی نعمت همدلی و وحدت مسئولان دستگاههای اجرایی و در راس آن امام جمعه با نماینده عالی دولت در شهرستان را ثروتی گران بهاء و ارزشمند دانست و افزود: حقیقتا بردسکن شهرستانی زنده و پویا در همه حوزه ها است و حضور در صحنه مردم در همه عرصه ها بی نظیر و چشمگیر بوده و است.

فرماندار بردسکن همچنین با بیان اینکه پروژه انتخابات در کشور و استان و بردسکن کلید خورده است گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی طبق ماده ۲۱  قانون انتخابات موظف و مکلف هستند تمامی امکانات و تجهیزات خود را در صورت نیاز در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی عنوان کرد: وظیفه مجریان انتخابات قانون مداری، صحت و سلامت انتخابات است و هیچ مدیری حق ندارد از یک کاندیدای خاصی حمایت و طرفداری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.