۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: 512799

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس شورای اسلامی گفت: طرح «خانه شیشه‌ای» در مجلس در حال پیگیری و تصویب است تا تمام مدیران و مسئولان میزان حقوق خود را شفاف برای مردم بیان کنند.

طرح «خانه شیشه‌ای» در دستور کار مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز شهید در مسجد الغدیر قزوین اظهار داشت: به برکت خون شهدا و جوانان انقلابی امروز پیام امام حسین(ع) به تمام جهان رسیده و دیبن مبین اسلام گسترش یافته است.

وی با اشاره به تفاوت اسلام عربستانی و اسلام ایرانی بیان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون جان‌فشانی‌های شهدا هستیم و این امنیت در هیچ کشوری دیگری در دنیا برقرار نیست.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با فداکاری و ایثارگری جوانان در دوران انقلاب و همچنین در جامعه کنونی پیام انقلاب و حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) در تمام دنیا نشر پیدا کرده است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اقدامات مجلس در زمینه مبارزه با حقوق‌بگبران نجومی خاطرنشان کرد: مجلس در راستای مبارزه با حقوق‌های نجومی اقدامات جدی انجام داده اما مردم باید آگاه باشند که مقابله با اینگونه افراد امری سهل و آسان نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه در بین مدیران انقلابی و متعهد جامعه افرادی هستند که ادعای انقلابی بودن داشته اما زندگی پر از تجملات دارند.

رئیس فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خوشبختانه مردم همواره همراه و یار انقلاب بوده و گام‌های بلندی در راستای تقویت نظام و انقلاب برداشته شده اما جامعه کنونی در شان امام(ره) و شهدا و رهبری نیست.

حاجی‌بابایی ادامه داد: طرح «خانه شیشه‌ای» در مجلس در حال پیگیری و تصویب است تا تمام مدیران و مسئولان میزان حقوق خود را شفاف برای مردم بیان کنند.

وی با اشاره به اعلام موافقت دفتر مقام معظم رهبری با طرح خانه شیشه‌ای گفت: اجرای این طرح از شایعه‌پراکنی، بی‌اعتمادی مردم و سودجویی برخی افراد جلوگیری خواهد کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جامعه کنونی امور اداره کشور باید با مشارکت مردم انجام شود و همه مدیران و مردم باید در مسیر آرمان‌های امام(ره) و شهدا حرکت کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.