اهواز _ امام جمعه موقت اهواز گفت: بازدید از یادمان های دفاع مقدس باعث می شود تا در راه مبارزه برای انقلاب استوارتر باشیم.

بازدید از یادمان های دفاع مقدس ما را در حفظ ارزش های نظام استوارتر می کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده صبح سه شنبه در دومین همایش خادمان شهدای استان و اختتامیه جشنواره سرزمین نور که در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اردوهای راهیان نور را سنتی حسنه خواند و اظهار کرد: این سنت را رهبر انقلاب تثبیت کردند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در ماندگاری ارزش های دفاع مقدس اثرگذار است، افزود: مردم از سراسر کشور به خوزستان سفر می کنند و با بازدید از یادمان های دفاع مقدس، خود را ثابت قدم تر از گذشته در راه آرمان های انقلاب می بینند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: یادمان های دفاع مقدس در حال فراموشی بودند تا اینکه رهبر انقلاب با حضور خود در محل این یادمان ها باعث شدند گرد فراموشی بر تاریخ دفاع مقدس ننشیند.

وی به برگزاری اردوهای راهیان نور از مهرماه تا نیمه فروردین برگزار می شود، ادامه داد: در این ۶ ماه باید به مردم نشان دهیم که رزمندگان که در تمام فصل های سال در این مناطق حضور داشتند، با چه مشکلات و سختی هایی دست و پنجه نرم می کردند.

آیت الله حسن زاده با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس منطقه عملیاتی خود را انتخاب نمی کردند و در هر نقطه ای که لازم بود حضور می یافتند، ادامه داد: رزمندگان برای دفاع از خاک، سرما و گرما نمی شناختند.

وی در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره کرد که روایتگری باید همه جنبه های هشت سال دفاع مقدس را بیان کند، گفت: روایان مراقب باشند درباره دوره دفاع مقدس تحریف نکنند و از مبالغه بپرهیزند.

آیت الله حسن زاده گفت: به راویان توصیه می کنم که همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند، کتاب هایی که رزمندگان می نویسند را مطالعه کنند تا بیشتر با رشادت های رزمندگان آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.