۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: 513045

زن جوان باورش نمی‌شد که تصاویرش در شبکه‌های اجتماعی به نمایش درآمده است، خیلی زود موضوع را با شوهرش در میان گذاشت و برای شکایت راهی دادسرا شد.

انتقام خواستگار کینه‌جو با عکس‌های دانشجویی دختر جوان

قدس آنلاین - مأموران پلیس فتا پس از دریافت ابلاغیه دادسرا وارد عمل شدند دختر جوان در تشریح ماجرا به مأموران پلیس فتا گفت: چند روز قبل خودروی ما مورد سرقت قرار گرفت و سارق علاوه بر برخی تجهیزات داخل خودرو، لپ تاپ من را هم با خود برده بود که به آگاهی رفتیم و از سارق شکایت کردیم.

تا اینکه چند روز بعد متوجه شدم تصاویر شخصی که در لپ تاپ ذخیره کرده بودم در فضای مجازی منتشر شده است.

زن جوان ادامه داد: در لپ تاپ علاوه بر عکس‌های شخصی خودم، عکس‌های زیادی از دوستان دوران دانشجویی‌ام در ساری وجود دارد که نگرانم تصاویر آنها هم منتشر شده و بخاطر اهمال من آبروی آنها نیز به خطر بیافتد.

پس از این مأموران پلیس فتا سرنخ‌های بجا مانده از عامل انتشار تصاویر را ردگیری کرده و پس از عملیات فنی و تخصصی در فضای سایبری توانستند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

به گفته سرهنگ بیات مختاری فرمانده انتظامی نیشابور و متهم که مردی ۲۸ ساله و ساکن نیشابور است ضمن اعتراف به انتشار عکس‌های زن جوان در تشریح ماجرا گفت که موضوع به یک سال و نیم قبل برمی‌گردد که او با خانم جوان که آنزمان دختر خانه بوده آشنا بوده است.

در آن زمان بعد از دیدن دختر جوان یک دل نه صد دل عاشقش شدم و او را از هر نظر برای ازدواج و تشکیل خانواده مناسب دانستم، پس به خواستگاری او رفتم اما پدرش ممانعت کرده و به خواستگاریم از دخترش جواب منفی داد.

بعد از مدتی متوجه شدم که این دختر ازدواج کرده و خیلی عصبانی شدم، نقشه‌ای شوم طراحی کردم و پس از شناسایی شوهرش اقدام به تعقیب آنها کردم، وقتی ماشینشان را متوقف کرده و به جایی رفتند سراغ ماشین رفتم و اموال داخل ماشین و یک لپ تاپ را سرقت کردم.

بعد از آن وقتی در حال بررسی محتویات لپ تاپ بودم متوجه شدم که تعداد زیادی عکس خصوصی از زن جوان و دوستانش در آن ذخیره شده است، علاوه بر این متوجه شدم که او در تعدادی از شبکه‌های مجازی فعال است. به خاطر همین و برای انتقام از او تصاویر شخصی آنها را از اکانت خودش منتشر کردم.

این متهم در پایان تصریح کرد: هرگز فکر نمی‌کردم که انتقام‌گیری آنهم بخاطر جواب منفی در پاسخ به خواستگاری این قدر برایم گران تمام شود و اکنون باید تا آخر عمر مهر سوءسابقه سرقت و انتشار تصاویر دیگران را بر پیشانی تحمل کنم.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.