سرمربی سویا که تیمش از لیگ قهرمانان اروپا به دست لسترسیتی حذف شد، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی تیم سویا بعد از شکست تلخ برابر لستر سیتی

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مارکا، سویا در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لسترسیتی ناامید کننده ظاهر شد و با دو گل تن به شکست داد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

خورخه سامپائولی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: سزاوار این شکست نبودیم. می‌توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم اما متاسفانه بخت با ما یار نبود. فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به‌ هر حال این فوتبال است و احتمال چنین اتفاقاتی در آن وجود دارد.

به نقل از ایسنا، سرمربی آرژانتینی سویا ادامه‌ داد: احساس ناراحتی و ناامیدی زیادی دارم. امیدوار بودیم با شکست دادن لسترسیتی به جمع هشت تیم راه پیدا کنیم. نباید چنین اتفاقی برای می‌افتاد. شایسته قرار گرفتن در جمع هشت تیم بودیم. نمی‌توانم  از بازیکنان تیمم انتقاد کنم چراکه آنها تلاش کردند. عملکرد خوبی هم از خود نشان دادند. اگر از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم، اکنون شرایط فرق کرده بود.

سامپائولی درباره اخراج شدنش از کنار زمین نیز اظهار کرد: داور بازی به اشتباه من را اخراج کرد. به خاطر از دست رفتن پنالتی بسیار ناراحت بودم اما  او چیز دیگری برداشت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.