بردسکن- رانندگان تاکسی درون شهری بردسکن از پاسخ گو نبودن مسوولان به منظور ساماندهی تاکسی ها در داخل شهر گلایه دارند.

مسوولان رانندگان تاکسی درون شهری بردسکن را دریابند

به گزارش قدس آنلاین، رحیمی مدیرعامل اتحادیه تاکسی رانی درون شهری بردسکن در گفت  و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهر بردسکن دارای ۷۷ دستگاه درون شهری است  وبرای  مشکلات وخواسته های  رانندگان علی رغم اینکه تاکنون مکاتبات زیادی با مسوولان امر انجام شده است اما متاسفانه هیچ یک از مسئولان مربوطه پاسخ نامه ها ما را نداده اند.

 وی اظهارداشت: متاسفانه فعالیت تاکسی های شخصی، آژانس های تلفنی و مینی بوس ها همه مسیرها را تحت پوشش خود قرار داده و مسافران  را تاکسی های درون شهری ربوده اند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسی رانی بردسکن عنوان کرد: تاکسی های جدید که واگذار شده است هر ماه باید ۵۷۰ هزار تومان قسط آن را پرداخت کنیم در صورتی که  میانگین درآمد یک تاکسی در روز ۱۳ هزار تومان بیشتر نیست و اصلا جوابگوی هزینه ها نیست.

رحیمی با بیان اینکه سرانه مسافر هر تاکسی در روز ۲۰ تا ۲۵ نفر است گفت: در شهر بردسکن فقط دو ایستگاه عدالت و قائم برای مردم اطلاع رسانی شده است و با توجه به اینکه تاکسی های درون شهری حرف اول ا می زنند باید مسئولان امر تدابیری اتخاذ کنند که از فعالیت دیگر تاکسی هایی که بدون مجوز و فاقد شناسنامه هستند جلوگیری کنند.

وی اظهارداشت: مشکلات پیش روی تاکسی داران  باعث شده است برخی از تاکسی ها در طول روز  هیچ درآمدی نداشته باشند که می طلبد مسئولان امر نسبت به ساماندهی تاکسی ها اقدام کنند و از فعالیت مسافربر های شخصی درداخل شهر ممانعت شود.

رحیمی همچنین از مسئولان امر خواست  نسبت به افزایش  خروج تاکسی ها از محدوده شهر مساعدت کنند.

وی راه اندازی تاکسی بی سیم در بردسکن را ضروری عنوان کرد و گفت: مسئولان باید از طریق شرکت های مجاز اقدام به فعالیت تاکسی بی سیم کنند که متاسفانه در بردسکن این کار صورت نگرفته است. وی همچنین خواستار افزایش کرایه تاکسی های درون شهری بردسکن شد و از کمیسیون حمل و نقل شورای شهر و شهرداری خواست از سال جدید این مهم را اجرایی کنند.

کرایه ها افزایش می یابد

مهدی ابراهیمی مسئول کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر بردسکن نیز گفت: در شهر بردسکن ۷۷ دستگاه تاکسی درون شهری فعالیت می کنند که  به خاطر نبود مسافر و مشکلاتی که دارند فقط ۵۰درصد آنها از یک درآمد نسبی برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: تمامی تاکسی های درون شهری بردسکن دارای کد شناسایی هستند که می طلبد شهروندان ازاین گونه تاکسی ها استفاده کنند.

 وی از ساماندهی تاکسی های درون شهری خبرداد و گفت: درپی اعتراض رانندگان تاکسی مبنی بر کم بودن کرایه ها  این مهم در جلسه شورای شهر مطرح و امید است بتوانیم از سال آینده ۲۰درصد به نرخ کرایه ها اضافه کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.