بیرجند- مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون ۲ هزار و ۸۹۴ خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس اسکان یافتند، گفت: در این مدت ۲۰ هزار و ۷۳۲ نفر روز در مدارس خراسان جنوبی پذیرش شدند.

۲۸۰۰ خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس  خراسان جنوبی اسکان یافتند

عباس لامعی در گفت‌ وگو با خبرنگارقدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۲هزار و۶۴ خانوار فرهنگی در مدارس خراسان جنوبی اسکان داده شدند.

وی افزود: در این مدت تعداد ۲۵۴ خانوار غیرفرهنگی در مدارس استان خراسان جنوبی پذیرش شده  که در مجموع ۲ هزار و ۸۹۴ خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون در مدارس استان مستقر شدند.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: در این مدت ۲۰ هزار و ۷۳۲ نفر روز در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند که این آمار تا صبح امروز جمع آوری شده است.

لامعی با بیان اینکه شهرستان طبس با ۶۳۲ خانوار بیشترین پذیرش مسافر در مدارس داشته است، افزود: شهرستان بیرجند با ۱۰۹ خانوار در جایگاه بعد قرار داشته و بعد از بیرجند، شهرستان فردوس و دیگر شهرستانها قرار دارد.

وی بیان داشت: امسال تعداد هزار و ۱۴۸ کلاس درس در ۱۶۴ مدرسه و ۱۴ پایگاه برای اسکان مسافران نوروزی در خراسان جنوبی تجهیز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.