اهواز-مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان از جزییات انفجار وانت پیکان در جایگاه سوخت سی.ان.جی در این شهرستان خبر داد.

خودروی وانت در جایگاه سوخت سی.ان.جی مسجدسلیمان منفجر شد

به گزارش قدس آنلاین، در پی انفجار جایگاه سوخت سی.ان.جی شهرداری این شهرستان، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان در این زمینه اظهارکرد: در پی حادثه انفجاری که در ساعت۱۷ و ۳۱ دقیقه شنبه با مرکز فرماندهی عملیات ۱۲۵ گزارش شد، مورد فوق توسط خودرو وانت پیکان در جایگاه سی.ان .جی شهرداری به وقوع پیوست، که بلافاصله عوامل ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام و سایر نیروهای عملیاتی اتفاقات برق، گاز و پلیس ۱۱۰ در محل مذکور حاضر شدند.

وی  افزود: در این حادثه ۵ نفر به صورت سطحی مصدوم شدند که با هماهنگی به عمل آمده توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان اعزام و بر اثر انفجار یک وانت به سه دستگاه خودرو دیگر در این محدوده خسارت سطحی وارد شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی بیان کرد: خوشبختانه با قطع اتوماتیک سنسور  جایگاه سوخت سی.ان.جی شهرداری فقط خودرو وانت کاملا از بین رفت و به بخش عمده ای از جایگاه سی.ان.جی خسارت مالی وارد شده است.

زراسوندی علی پور در ادامه اضافه کرد: طی بررسی اولیه کارشناسان این سازمان از محل، علت وقوع این حادثه از خودرو وانت پیکان که مخزن سی.ان.جی آن دارای ایمنی کامل نبوده که منجر به انفجار و باعث خسارت به محل بخش سوخت شد که تقریبا ۵۰ درصد پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.