۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 516194

بوشهر-مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش ابر و ناپداری جوی در استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ادامه ناپایداری جوی در استان بوشهر است.

تندباد آرامش بندر بوشهر را بر هم زد

به گزارش قدس آنلاین، نادر شفیعی‌خدایی از افزایش پوشش ابر، در برخی نقاط استان بوشهر بارش باران گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال وزش تند باد خبرداد و گفت: با توجه به شدت ناپایداری جوی در برخی نقاط این استان، احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: وزش تندباد در امروز و فردا و افزایش وزش باد شمال غربی از روز دوشنبه سبب مواج شدن دریا به‌ویژه نواحی مرکزی و جنوبی خلیج فارس در استان بوشهر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه آسمان استان بوشهر نیمه ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران  است افزود: بر اساس پیش بینی‌ها در  ساعاتی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد و احتمال تشکیل پدیده مه در برخی نقاط استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به مواج بودن خلیج فارس در استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج  دریای خلیج فارس در استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تند باد  به ۱۲۰ سانتیمتر افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.