شهر کرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تا سال آینده ۶۰۰ تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود.

۶۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری اضافه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی هاشم‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی هفته سلامت اظهار داشت: تا سال آینده از مجموع ۶۰۰ تخت جدید، ۸۰ تخت به مجموعه آی سی یو، ۷۵ تخت به فاز دوم بیمارستان کاشانی شهرکرد، ۱۲۰ تخت به فاز دوم بیمارستان لردگان، ۷۰ تخت به بیمارستان جدید بروجن و ۲۵۰ تخت نیز به کیلینیک بیماران خاص شهرکرد اضافه می‌شود.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان در سال گذشته افزود: ۲۰۴ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان مصوب که از این مجموع ۱۲۷ پروژه در سال گذشته اجرا که مابقی پروژه‌ها نیز در سال جدید راه‌اندازی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه در ۳ سال گذشته ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان بین ۳ تا ۷ برابر رشد داشته است، بیان کرد: با اجرای کامل مجموعه ۲۰۴ پروژه مصوب شده در سفر وزیر بهداشت با هیچ مشکلی در زمینه بهداشت و درمان استان مواجه نمی‌شویم.

هاشم‌زاده با اشاره به اجرای پروژه‌های درمانی سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲ شبکه بهداشت و درمان در سامان و بن راه‌اندازی و ۳ بیمارستان نیز در کوهرنگ، مالخلیفه و جونقان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد از مردم کشور دارای مشکلات روحی و اضطراب هستند، تصریح کرد: در سال‌های گذشته توجه بسیاری به رفع مشکلات روحی و روان مردم استان شده که در این زمینه بیمارستان روانپزشکی ۱۴۰ تختخوابی نیز در استان به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به احداث دانشکده فن‌آوری‌های نوین و دانشکده دندانپزشکی در استان افزود: دانشکده فن‌آوری‌های نوین در حال حاضر یک دانشکده کوچک است که توسعه این مرکز در آینده زمینه تحولات بسیاری را در این حوزه فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.