بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان‌هایی که به بصیرت می‌رسند جز حق طلبی چیزی دیگر نمی‌پذیرند گفت: فرق اصلی نیروهای مسلح ایران با دیگر نیروهای مسلح جهان وجود بصیرت است.

بصیرت و حق طلبی تفاوت اصلی نیروهای مسلح ایران با نیروهای مسلح جهان است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر پنج شنبه در دیدار با فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت:شما در سلسله انسان‌هایی هستید که به بصیرت می‌رسند و جز حق طلبی چیزی دیگر را نمی‌پذیرند و به جز عدل هیچ آرمانی دیگر ندارند.

وی گفت: فرق کلی نیروهای مسلح ایران با کشورهای جهان این است که در سیستم شما نیت شخصی وجود ندارد و همه پیام‌رسانی و اصل موضوع خداست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امیدواریم مجاهدات در راه خدا مورد قبول حق و امام زمان(عج) باشد؛ اگر ملاحظه کنید چه در گذشته و چه در زمان معاصر در هر جامعه‌ای به هر اسم و نشانی نیروی مسلح داریم که در بسیاری از امور ظاهری به هم شبیه‌اند.

عبادی افزود: بین نیروهای مسلح ایران با دیگر نیروهای مسلح در جهان  یک فرق کلی وجود دارد؛ در کشورهای دیگر همه تاکتیک‌های نظامی برای نفع شکم عده‌ای خاص هزینه می‌شود و این فرق می‌کند با تلاش عده‌ای که عهد آنها با خدا بوده و در خدمت بندگان خدا هستند و جز اجرای عدل آرمان دیگری ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: افتخار از آن شماست چراکه آنچه که در سیستم حکومت عدل علوی و خاندان اهل بیت که پیام همه انبیاء است این است که باید جهاد کرد تا شرایط برای اجرای عدل کلی امام عصر(عج) آماده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.