یزد- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: بخش خصوصی باعث رشد وپیشرفت اقتصاد کشور می‌شود و دولت باید به بخش خصوصی توجه بیشتری داشته باشد.

دولت باید به بخش خصوصی توجه بیشتری داشته باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیدابوالفضل موسوی بیوکی شامگاه جمعه در نشست انعقاد تفاهم‌نامه برنامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یزد برگزار شد، اظهار داشت: دولت باید به بخش خصوصی توجه بیشتری داشته باشد، ونتایج فعالیت‌های اقتصادی دولت باید برای مردم ملموس تر باشد و کسانی که سرمایه و عمر خود را برای پیشرفت کشور می‌گذارند نیازبه حمایت بیشتری از سوی دولت دارند.

وی افزود: یزد این ظرفیت را دارد که با همکاری بخش خصوصی و دولتی زمینه افزایش تولید و اشتغال در جامعه را فراهم کند.

موسوی با اشاره به  بودجه امسال دولت تصریح کرد: هم‌اکنون دولت و مجلس دارای برنامه هستند و می‌دانند که باید طبق برنامه حرکت کنند و مدیران هم می‌دانند که باید به این صورت اقدام شودو خوشبختانه در سال گذشته برنامه ششم توسعه تصویب شد و از ابتدای امسال این برنامه آغاز شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و علما پشتوانه حرکت مسئولان هستند، گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که استان یزد در زمینه تولید و اشتغال در کشور نمونه باشد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری یزد نیز در این نشست  با بیان اینکه ۲۶ تفاهم‌نامه در طرح تکاپو امضا می‌شود گفت: این پروژه نتیجه تلاش‌های یک ساله در حوزه اداره کل ارتباطات و اداره کل کار استان بوده است .

اکرم فداکارافزود: ویزد یک وچهاردهم جمعیت کشور را به خود اختصاص داده و به دنبال این هستیم که در زمینه آی‌سی‌تی بیش از سهمی که از لحاظ جمعیتی داریم، نقش آفرین باشیم.

وی تصریح کرد: استان یزد در شاخص توسعه منابع انسانی و نخبگان از جایگاه بسیار ویژه‌ای در کشور برخوردار است و یزد می‌تواند به عنوان قطب سرمایه‌گذاری‌ها و اجرای پروژه‌ها در این دو حوزه باشد.

فداکار از حضور ۸۴ هزار دانشجو در ۶۹ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این حوزه توسط دانشگاه یزد انجام شده به نحوی که این دانشگاه با رشد قابل توجهی به جمع ۱۴ دانشگاه برتر ایران پیوسته و جزو دانشگاه‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.