بوشهر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از ایجاد مجموعه ورزش های آبی و دریایی و اسکله اختصاصی قایقرانی در دهکده گردشگری بوشهر با شرایط استاندارد بین المللی خبر داد.

مجموعه ورزش‌های آبی در دهکده گردشگری بوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد بهروزیان‌فر صبح شنبه در جلسه بررسی جانمایی برای ایجاد مرکز ورزش‌های دریایی و آبی بین‌المللی در دهکده گردشگری بوشهر با بیان اینکه دهکده گردشگری دریایی بوشهر فرصت مهمی برای برگزاری مسابقات ساحلی و آبی فراهم کرده است تصریح کرد: در این دهکده نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قایقرانی  برگزار شد و  ورزشکاران استان بوشهر در این مسابقه خوش درخشیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به برگزاری تورنمنت بین المللی پرشین کاپ فوتبال ساحلی در بوشهر خاطرنشان کرد: بازی‌های تورنمنت پرشین کاپ با حضور تیم‌های برتر جهان در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری دریایی بوشهر برگزار شد که مورد توجه مسئولان کشوری و استانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این مجموعه انواع ورزش‌های دریایی و آبی شامل مسابقات قایق‌رانی آبهای آزاد، کایاک و دیگر ورزش‌ها طراحی و اجراء می‌شود تا یکی از مطالبات به حق ورزشکاران این رشته‌ها محقق شود.

بهروزیان فر از انعقاد تفاهم‌نامه برای اجرای مرکز بین المللی ورزش‌های دریایی در بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: برای ایجاد این مجموعه ورزشی تفاهم‌نامه سه جانبه میان وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و استانداری بوشهر منعقد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.