۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 518039

مرد میان سال سرش را پایین انداخته بود و مثل سیر و سرکه می‌جوشید. او و همسرش برای حل مشکل زندگی خود از کلانتری به مرکز مشاوره آرامش پلیس خراسان رضوی معرفی شده بودند.

فرار زن میانسال و شوهری در آستانه قتل

قدس آنلاین - مرد میان سال سرش را پایین انداخته بود و مثل سیر و سرکه می‌جوشید. او و همسرش برای حل مشکل زندگی خود از کلانتری به مرکز مشاوره آرامش پلیس خراسان رضوی معرفی شده بودند.

مرد ۴۶ساله در حالی که به شدت عصبانی به نظر می‌رسید گفت: بعد از ۲۳سال زندگی مشترک و با دو دختر دم بخت حالا باید اینجا بنشینم و در مورد موضوعی حرف بزنم که واقعاً شرم آور است. کریم افزود:یک عمر کار کردم و زحمت کشیدم. بیایید خانه و زندگی مان را ببینید. هیچ کم و کسری نداریم. خیلی‌ها حسرت زندگی مان را می‌خورند. البته آن‌ها ظاهر ما را می‌بینند و نمی‌دانند چه مشکلاتی داریم.

دو دخترم آن قدر عصبی بار آمده‌اند که برای من هیچ ارزش و احترامی قایل نیستند. همسرم نیز از چند روز قبل بدون اجازه‌ام بیرون زده و در خانه برادرش مخفی شده بود. بالاخره ردش را پیدا کردم. دنبالش رفتم. برادرش کاسه داغ‌ترازاش شده بود. او به من توهین می‌کرد. نتوانستم خودم را کنترل کنم. دست به یقه شدیم و... و.

کریم گفت:من همسر و بچه‌هایم را دوست دارم اما آن‌ها جواب محبت‌هایم را این طوری می‌دهند.

 همسر کریم ۴۴سال سن دارد. او در حالی که لبخندی تلخ بر چهره داشت سفره دلش را باز کرد و گفت:کریم راست می‌گوید. من بدون اجازه او از خانه بیرون رفتم و فقط می‌خواستم عذابش بدهم. البته دو دخترم می‌دانستند کجا هستم. زن میان سال افزود:شوهرم مرد زحمتکشی است و زندگی مرفهی برای مان درست کرده، اما چه فایده که خیلی سخت گیر، لجوج و بد دهن است. او با بدخلقی‌هایش سوهان عمرم شده و مگر یک زن چقدر تحمل دارد و می‌تواند تاب بیاورد؟ ما با هم لج بازی می‌کردیم و به همین خاطر همیشه مثل خروس جنگی بودیم. کریم قصد شکایت از من داشت. برادرم هم می‌خواست از او به خاطر ضرب و شتم شکایت کند. ولی با کمک کارشناس مشاوره پلیس به اینجا آمدیم و امیدوارم مشکل زندگی مان حل شود. آن روز اگر یک لحظه دیر جنبیده بودم برادرم هم چاقویی برداشته بود و معلوم نبود چه فاجعه‌ای به بار می‌آمد. دستش را گرفتم و به خواهش و التماس افتادم. واقعاً با درگیری و لج بازی نمی‌توان مشکلی را حل کرد.

مهین کوشک آبادی، کارشناس مرکز مشاوره پلیس در این باره گفت:صفت سخت گیری جزئی از منفی گری است که از نظر دین و اخلاق مذموم شمرده شده است چرا که زمینه را برای به وجود آمدن دیگر اختلاف‌ها و ناسازگاری‌ها فراهم می‌کند. کارشناس ارشد مشاوره خانواده افزود:نکته‌ای که هر زن و شوهری باید به آن توجه کنند این است که در سایه ازدواج از ارتباطی پیوسته برخوردار شده‌اند و برای حفظ حرمت همدیگر باید خیلی مراقب باشند. سرزنش، تهمت، دشنام و شماتت موجب آزار طرف مقابل می‌شود و علاوه بر کیفر الهی و عقوبت اخروی، آرامش و سلامت زندگی را به هم می‌ریزد. وی در پایان تأکید کرد: لجاجت، رذیله اخلاقی است که می‌تواند اساس زندگی را مختل کند. افرادی هستند که اگر حق را ببینند زیر بار آن نمی‌روند، حاضر هستند سنگی بر سر آنان بخورد، آتشی آن‌ها را بسوزاند اما زیر بار نمی‌روند. در واقع لجاجت از جمله مواردی است که نمی‌گذارد زنان و شوهران بر دل هم حکومت کنند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.