بجنورد- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری ۵ قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان اصفهان خبر داد.

 ۵ قاچاقچی در خراسان شمالی دستگیر شدند
به گزارش خبرنگار پایگاه ، سرهنگ محمد غلامی در تشریح این خبر گفت:در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد انتقال مواد مخدر از بندرعباس  به مقصد خراسان شمالی دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود:ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیس و بررسی سقم موضوع، مشخص شد فرد مورد نظر با مقدار قابل توجهی موادمخدر در محور اردستان به نائین در تردد است.
وی با بیان اینکه یک اکیپ از پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پلیس راه اردستان مستقر شدند، تصریح کرد:ماموران در عملیات مشترک و ایست و بازرسی از خودروها، خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدرخراسان شمالی خاطرنشان کرد:ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰ کیلو و ۵۳۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل رکاب زیر صندلی راننده و شاگرد جاسازی شده بود کشف کردند.
سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه در این عملیات مشترک راننده خودرو به همراه ۴ سرنشین بازداشت شدند،گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.