بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: شورای راهبری توسعه مدیریت یکی از شوراهای مهم و اساسی قلمداد می شود که نقش و جایگاه بالایی در حوزه اداری و نیروی انسانی دارد.

شورای راهبری توسعه مدیریت  نقش مهمی در حوزه اداری و نیروی انسانی دارد
به گزارش قدس آنلاین،  محمود دلپسند در نخستین شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار داشت: هرچند زمان کوتاهی از عمر تشکیل این شورا گذشته اما با توجه به پیش بینی شرح وظایف این شورا، می توان برای آن برنامه ریزی های درست و دقیقی را انجام داد.
وی با بیان این نکته که از اعتبارات این شورا در گذشته به خوبی بهره مند نشدیم، ادامه داد:خوشبختانه ساز و کار اجرایی این شورا تبیین شده و تمام مسائل راهبری اداری، دامنه مسوولیت ها و تاثیرگذاری آن در این شورا تعریف شده که اعضای این شورا باید بخش های مغفول مانده آن را نیز مورد بحث و رسیدگی قرار دهند تا شاهد شکوفایی این شورا در سالجاری باشیم.
دلپسند در بحث الزام برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان دستگاه های اجرایی نیز گفت: بر اساس آسیب شناسی های صورت گرفته در طرح جدید هر کارمند باید هزینه مورد نظر دوره های آموزشی را پرداخت کند.
وی در ادامه بیان کرد:پس از اخذ گواهینامه و حضور مستمر در دوره های آموزشی در مرحله آخر هزینه ها توسط دستگاه اجرایی به کارمند برگردانده می شود که هدف از اجرای این طرح ارتقای کیفیت آموزش است.
دلپسند خاطرنشان کرد: این شورا با هدف فراهم نمودن فضای مناسب برای اجرای تکالیف مقرر در قانون خدمات کشوری و ساماندهی کمیته های تخصصی مدیریتی و اداری ذیل شورای عالی اداری کشور ابلاغ شده است.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در ادامه این جلسه و با تاکید بر اینکه تمرکز بر آموزش و پویایی آن از ضروریات است،گفت: با گذراندن دوره های آموزشی کارکنان به اهمیت ، نقش و جایگاه آموزش دست می یابند و این موضوع تلنگری را ایجاد می کند تا وضعیت موجود تغییر یابد.
مجید پورعیسی تصریح کرد: خروجی آموزش های ما باید منجر به اثربخشی شده چرا که نیازمند تحول اساسی در بحث آموزش هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در سالجاری برگزاری دوره های آموزشی از طریق موسسات و با کارآیی بالا باید هدف این شورا قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.