یزد-استاندار یزد گفت: کمک به سازمان های مردم نهاد موجب حل و فصل امور مختلف و همچنین کاهش بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات جامعه خواهد شد.

سازمان های مردم نهاد در کاهش ناهنجاری ها ی جامعه سهم مهمی دارند

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد میرمحمدی شامگاه شنبه در جلسه ستاد احیای به امر به معروف و نهی از منکر استان اظهارداشت: برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در سازمان های مردم نهاد ، با ید از ظرفیتهای این نهاد در راستای کاهش معضلات اجتماعی استفاده کرد و برنامه ریزی برای استفاده از این ظرفیت ها در فعالیت های این ستاد ضروری است.  

وی افزود: با توجه به اینکه نسل جوان وسایل ارتباطی جدیدی در اختیار دارند، باید به گونه برنامه ریزی شود که آنان به سمت فعالیت های مثبت و مورد نیاز جامعه سوق یابند.
میرمحمدی تصریح کرد: در سال های اخیر برای جلب مشارکت جوانان در سازمان های مردم نهاد، فعالیت های مهمی انجام گرفته و این سازمان ها در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی منشاء اقدامات موثری بوده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد نیز در این نشست گفت: آموزش‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر در یزد گسترش می‌یابد و امیدواریم بتوانیم در سال جدید با هماهنگی‌های صورت گرفته از طریق استانداری، آموزش در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی اظهار داشت: در سال گذشته توانستیم برنامه‌های آموزشی در حوزه های فرهنگی و دینی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر را تا حدی تقویت کنیم.

وی افزود: اینکه فعالیت‌های خوبی در ایام نوروز یزد انجام شد وما در اماکن مختلف حضور پیدا کردیم علاوه بر اینکه مردم امسال استقبال خوبی از مهمانان نوروزی داشتند، رعایت چند نکته نیز از اهمیت بالایی برخوردار بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم در این نشست با اشاره به روند دریافت مجوز موسسات فرهنگی و هنری، اظهار داشت: سعی شده که تمام مجوزهای صادره با رعایت کامل قوانین و مقررات و در راستای کمک به تعالی فرهنگ و هنر استان انجام شود.

علی غیاثی ندوشن افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با در نظر داشتن نیازهای استان یزد و انجام استعلام‌های قانونی، مجوزهایی را صادر می‌کند که در راستای پیشرفت استان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.