سرمربی تیم فوتبال الریان قطر با بیان اینکه نمی‌خواهد تیمش برابر پرسپولیس امتیاز از دست بدهد، گفت: برای گرفتن امتیاز به تهران آمده ایم.

کری مایکل لادروپ برای برانکو: نتیجه بازی رفت را تکرار خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، مایکل لادروپ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: چند هفته پیش در دوحه با این تیم بازی داشتیم. می دانیم بازی سختی پیش رو داریم.

وی ادامه داد: ما برابر قهرمان ایران بازی داریم پس مسابقه سختی در پیش خواهیم داشت و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا همان نتیجه را بگیریم و پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر ادامه داد: این هفتمین بار است که الریان در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند و این تیم هیچ وقت به سطح بالاتری نرفته است. ما می‌خواهیم اتفاق به خصوصی بیفتد و این تیم به سطح بالاتری صعود کند.

وی در مورد اینکه با لخویا یک برد و یک شکست سه بر صفر مقابل پرسپولیس دارد، گفت: همینطور است. بازی های دو ساله پیش پرسپولیس و لخویا را به یاد دارم. در بازیهای ما دو نتیجه سه بر صفر رقم خورد که یکی از آنها را بردیم و یکی از آنها را باختیم ما نمی‌خواهیم دوباره این اتفاق بیفتد. مقابل این تیم در دوحه بازی کردیم و می‌دانیم پرسپولیس بازیکنان زیادی در تیم ملی دارد که در یک قدمی جام جهانی هستند.

لادروپ در مورد حضور هواداران گفت: من فکر می‌کنم که این موضوع سخت نباشد. بازیکنان من مقابل هواداران زیادی بازی کردند که فکر نمی‌کنم این هواداران مشکلی ایجاد کنند. البته حضور آن ها کمک زیادی برای پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال الریان در مورد بازی سختی که این تیم در لیگ قطر پشت سر گذاشته و تاثیرش در این مسابقه خاطرنشان کرد: متاسفانه ما یک بازیکن‌مان را از دست دادیم و مجبور شدیم بازی را با ۱۰ نفر ادامه دهیم. به همین خاطر بازیکنانمان مجبور شدند که بیشتر بدوند و امیدوارم این مساله در روند تیممان تاثیری نداشته باشد.

لادروپ در مورد تفاوت پرسپولیس امسال با تیمی که چند سال پیش با لخویا مقابل آن قرار گرفت، تصریح کرد: یادم می‌آید که آن مسابقات چه در ایران چه در دوحه کاملا متفاوت بود. پرسپولیس آن زمان در رتبه هفتم یا هشتم قرار داشت آنها الان تیم بسیار بهتری نسبت به آن زمان هستند و فکر می‌کنم قوتی که پرسپولیس دارد اعتبار به بازیکنان من است چرا که توانستند مقابل آن به برتری برسند. به ویژه اینکه پرسپولیس بازی را ابتدا پیش افتاد و سپس بازیکنانم نتیجه را جبران کردند.

وی با اشاره به بازی گفت: مطمئنا ما برنامه های خودمان را داریم و نقشه هایمان را چیدیم این خیلی نرمال است که هفتاد، هشتاد یا نود هزار نفر در ورزشگاه حاضر شوند. تیم من نیاز دارد که برای رویارویی با این جمعیت آماده باشد. این مساله برای تیم میزبان مثبت است. دیدگاه من این است که به این موضوع مثبت نگاه کنم که بازیکنانم مقابل این هواداران به میدان می‌روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.