بجنورد- مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی از بهره مندی یک هزار و ۱۸۳ خانوار روستایی از خدمات بنیاد مسکن به مناسبت سالروز تاسیس این بنیادخبرداد و گفت: به همین مناسبت تعداد ۲۰۰ مسکن روستایی به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۲۰۰  واحد مسکن روستایی در خراسان شمالی

علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲۰ واحد مسکن روستایی در استان و ۸۰ واحد مسکن خانوار دو معلول روستایی در شهرستان های شیروان و اسفراین به صورت نمادین به بهره برداری می رسد.

وی اظهارداشت: در این ایام افتتاح ۵ طرح هادی نیز در دستورکار قرار گرفته و ۴۰ واحد مسکن شهری نیز در شهر ایور کلنگ زنی می شود.

محمدی کلنگ زنی ۴ طرح هادی و اهدای اسناد مالکیت واحدهای مسکونی شهری و روستایی را از دیگر برنامه ها به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: برای بهره برداری از این طرح ها ۳۹ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی در بخش دیگری از احداث ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در سال جاری خبرداد و گفت: همچنین تهیه طرح هادی در ۲۰ روستا هدف گردشگری در سال جاری در دست تصویب است.

محمدی افزود: سند دارکردن ۳ هزار واحد روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و صدور پروانه ساختمانی برای ۲ هزار و ۵۰۰  واحد روستایی از دیگر برنامه های سال جاری است.

وی یادآورشد: در حال حاضر احداث ۵ هزارو ۴۵۲ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفردر دست اقدام و ۴ هزار و ۷۳۱ واحد مسکن مهر نیز به اتمام رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.