رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها با دغل‌کاری عملیاتی را در سوریه به راه انداخته‌اند تا فضای تنفسی برای تروریست‌ها ایجاد کنند

مجلس نسبت به حوادث منطقه هوشیار است / آمریکایی‌ها در راه‌حل بحران سوریه سعی دارند معادله را بر هم بزنند

  به گزارش «قدس آنلاین»،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر  سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: نسبت به حوادث منطقه، مجلس هوشیار است.

وی ادامه داد: پس از اینکه آزادسازی حلب و موصل به یک جایی رسید و قرار شد تروریست‌ها از آنجا خارج شوند، آمریکایی‌ها با به راه انداختن جریانی سعی دارند جایگاه لطمه دیده تروریست‌ها را ترمیم کنند و به دنبال احیاء جریان تروریست در منطقه هستند.

رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدترین راه را برای احیاء تروریست‌ها انتخاب کرده‌اند، گفت: بعد از ۵ سال فعالیت جریان‌های تروریستی در منطقه و در سوریه، راه‌حل بحران به سمت راه‌حل سیاسی در حال سوق پیدا کردن است که آمریکایی‌ها سعی دارند معادله را بر هم بزنند.

لاریجانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با دغل‌کاری عملیاتی را در سوریه به راه انداخته‌اند تا فضایی تنفسی برای تروریست‌ها ایجاد کنند، گفت: آمریکایی‌ها بدانند جریان تروریستی که آنها نجات دادند و به دنبال حیات آنها هستند قطعا مسیر خود را می‌روند و آنها را در آینده گرفتار می‌کنند.

وی تصریح کرد: آرامش و امنیت در منطقه برای جمهوری اسلامی ایران از حساسیت بالایی برخوردار است و کمیسیون امنیت‌ملی این موضوع را پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.