یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: آیت الله باریک‌ بین همواره همپای مردم در دوران انقلاب بود و تلاش بی ادعایش حتی منجر به تبعید ایشان گردیدو همواره یاور نهضت انقلاب اسلامی بود.

آیت الله باریک‌ بین همپای مردم در دوران انقلاب بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه دراستان، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدیدر پیامی با تسلیت رحلت نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه فقید قزوین اظهارداشت: حضرت آیت الله هادی باریک بین عمر شریفش را در گسترش فضائل دین احمدی گذراند، وعمرش را صرف اشاعه شریعت محمدی(ص) کرد و همواره همپای مردم در دوران انقلاب بود .

وی افزود: خدمات ارزشمند آن مرحوم در امور خیریه و ساخت بناهای فرهنگی چشمگیر و قابل اعتنا می باشد، و مرحوم باریک بین از سال ۶۰ به عنوان نماینده حضرت امام (ره) و امام جمعه قزوین در آن دیار مردم را به امور دینی و انقلابی و سیاسی خود آشنا کرد و همواره یار و یاور امام و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

ناصری تصریح کرد: رحلت این مرد بزرگ را به مقام معظم رهبری، روحانیت معزز، مردم شریف قزوین و به بیت آن مرحوم و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجاتش را از خداوند بزرگ مسالت می‌نمایم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.