عملیات نیروهای سوری و جبهه مقاومت در این محور برای تامین امنیت بیشتر شهرک های نبل و الزهرا صورت گرفته است.

ادامه پاکسازی تدمر و پیشروی نیروهای مقاومت/ ۳۰ تروریست به هلاکت رسیدند

به گزارش قدس آنلاین،  آخرین تحولات میدانی از شرق استان حمص حاکیست، نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی حومه شهر تدمر از وجود عناصر تروریستی داعش، از صبح امروز عملیات جدیدی را در محور جنوب غربی شهر تدمر آغاز کردند و دقایقی قبل موفق شدند با حملات غافلگیرکننده منطقه قصر الحلابات، ارتفاع راهبردی الابتر و منطقه پرورش دامداری را به طور کامل پاکسازی کنند. حدود ۳۴ تن از عناصر تروریستی داعش در جریان این عملیات  کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند. گروهی دیگر از نیروهای جبهه مقاومت در این همین محور موفق شدند با حملات خود علیه مواضع تروریست های داعش جاده ارتباطی شهر تدمر به سمت منطقه الصوانه را تا جنوب غرب شهر تدمر به طور کامل پاکسازی کنند.هدف از این عملیات پاکسازی و تامین امنیت جنوب شهر تدمر و جلوگیری از حملات داعش و همچنین ایجاد اختلال در تحرکات داعش به سمت شهرک القریتین است.

عملیات نیروهای سوری و جبهه مقاومت در این محور برای تامین امنیت بیشتر شهرک های نبل و الزهرا صورت گرفته است.

عناصر تروریستی از طریق شهرک های حومه از جمله خربه عندان شهرک های نبل و الزهرا را با خمپاره هدف قرار می دهند.

گروه تروریستی هیئه تحریرالشام  در حومه این شهرک به شدت از مواضع خود دفاع می کند و در تلاش است با ضد حملات یک بار دیگر کنترل این شهرک راهبردی را در دست گیرد.

عملیات آزادسازی این شهرک از جنوب شهرک الطاموره و جنوب شرق شهرک العریمه و ارتفاع السودا صورت گرفته است. در صورت تثبیت مواضع، تروریست ها در شهرک  های بیانون، حیان و ارتاع مصیبین محاصره می شوند.

باید توجه داشت با کنترل کامل نیروهای مقاومت و ارتش سوریه بر شهرک  خربه عندان، شهرک های مهمی از جمله کفر حمره، حریتان، اللیرمون، معاره الارتیق و جمعیه انور در تیررآس نیروهای مقاومت قرار می گیرند.

به گزارش مشرق، در حال حاضر، مناطق فامهلی الهاوس و ارتفاع شویحنه در حومه شهرک خربه عندان زیر آتش سنگین ارتش سوریه و نیروهای مقاومت قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.