یزد- همزمان با میلاد با سعادت امیرمومنان حضرت علی(ع)، عملیات اجرایی گازرسانی به مجموعه روستاهای سبزدشت شهرستان بافق با برآورد اعتباری معادل ۴۵ میلیارد ریال آغاز شد.

عملیات اجرایی گازرسانی به مجموعه روستاهای سبزدشت شهرستان بافق آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، در مراسم عملیات اجرایی گازرسانی به مجموعه روستاهای سبزدشت که با حضور معاون سیاسی-امینتی و اجتماعی استاندار، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، فرماندار، وتنی چند از مسئولین شهرستان بافق و جمعی از اهالی روستای سبزدشت برگزار شد، کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستای سبزدشت با اجرای ۶۱ کیلومتر شبکه توزیع، ۷ کیلومتر شبکه تغذیه، یک ایستگاه تی.بی.اس به ظرفیت ۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت و قابلیت نصب ۶۰۰ عدد انشعاب به زمین زده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: طرح گازرسانی به منطقه سبزدشت بافق با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال آغاز شده و بدون وقفه ادامه می یابد.
منوچهر فلاح زمان اجرای طرح گاز رسانی سبزدشت را یک سال عنوان کرد و اظهار داشت: پیش بینی می شود در زمستان سال ۹۶ بخشی از این طرح به بهره برداری برسد و انتظار دیرینه مردم این دهستان محقق شود.
دهستان سبزدشت مشتمل بر ۲۲ روستا و آبادی به هم پیوسته و روستای پراکنده و جمعیتی افزون بر سه هزار و ۵۰۰ نفر مقیم و بیش از پنج هزار نفر فصلی یکی از سه دهستان شهرستان بافق محسوب می شود.

لازم به ذکر است؛ با اجرای این طرح ۶۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۵۰۰نفر ساکن این دهستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.